Zag weer de zoveelste fraaie vacature voorbij komen…salarisindicatie 1560 euries voor 40 uur per week….
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Mij ook iets te ver PPPeet![]()
Zag weer de zoveelste fraaie vacature voorbij komen…salarisindicatie 1560 euries voor 40 uur per week….
Kinke schreef:Mij ook iets te ver PPPeet![]()
Winged schreef:Ik zou toch minimaal rond de 2200 bruto gaan zitten voor een starter. Jaar werkervaring, juridische opleiding, 40 uur werken per week...
Punt is dat het minimum zo gigantisch laag ligt.
Winged schreef:Ik zou toch minimaal rond de 2200 bruto gaan zitten voor een starter. Jaar werkervaring, juridische opleiding, 40 uur werken per week...
Punt is dat het minimum zo gigantisch laag ligt.
Kriel schreef:Shiloh schreef:Dames, misschien kunnen jullie dit even privé voortzetten? Of in een meeting topic.
Stel je niet zo aan zeg...........
Fiebie schreef:Ir1ne schreef:Dat zei ik ook, maar mijn vorige ( en huidige obv 40uur) ligt wel een stukje boven het minimum. Maar ik wil eigenlijk geen bedragen noemen.. Hoe los je dat op? ..
Wel noemen
Je moet toch aangeven wat je wil?
Anders is t verspilde moeite
Fiebie schreef:Shiloh schreef:Dames, misschien kunnen jullie dit even privé voortzetten? Of in een meeting topic.
Dit is je enige toevoeging aan een topic waar je een maand geleden wat hebt geplaatst?