Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emilia schreef:meelen schreef:Nou zeg, stelletje verwende schoolkindertjes.
Hoe moet dat nou als jullie later groot zijn en moeten werken voor 40 uur p/w ( 1uur is dan ook 60 min) en dan nog een huishouden erbij en een paard te verzorgen hebben?
Kom op zeg, ga gewoon lekker naar school en doe wat jullie moeten doen. Jullie hebben nog ZAT vrije tijd over hoor.
Vrees dat je nu wat pubers over je heen krijgt
Emilia schreef:meelen schreef:Nou zeg, stelletje verwende schoolkindertjes.
Hoe moet dat nou als jullie later groot zijn en moeten werken voor 40 uur p/w ( 1uur is dan ook 60 min) en dan nog een huishouden erbij en een paard te verzorgen hebben?
Kom op zeg, ga gewoon lekker naar school en doe wat jullie moeten doen. Jullie hebben nog ZAT vrije tijd over hoor.
Vrees dat je nu wat pubers over je heen krijgt
meelen schreef:@Larissa, soms is de waarheid hard hé.
Larissa_ schreef:meelen schreef:@Larissa, soms is de waarheid hard hé.
Heb ik ergens gezegd dat ik tegen die hoeveelheid uren ben, uhm nee![]()
Verder reageer ik hier maar niet op, want zulke opmerkingen zijn net zo puberaal..
Emilia schreef:![]()
![]()
Zullen we weer een beetje lief zijn voor elkaar?
cp112 schreef:Emilia schreef:![]()
![]()
Zullen we weer een beetje lief zijn voor elkaar?
mama heeft gesproken
Larissa_ schreef:Meelen; hoef niet meer aan me huiswerk al braaf af,
Larissa_ schreef:Volgens mij vind jij het leuk om kindertjes te irriteren, goede juf
Larissa_ schreef:Volgens mij vind jij het leuk om kindertjes te irriteren, goede juf
Emilia schreef:Larissa_ schreef:Volgens mij vind jij het leuk om kindertjes te irriteren, goede juf
Heb je het nou tegen mij? Zoja, ik irriteer idd kindertjes die mij ook irriteren
Citaat:K ga morge ook stake!! missu we lekker nederlandz!!!! Egt vet gaav beetje spanning stomme sgool we krijge se wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paula schreef:Citaat:K ga morge ook stake!! missu we lekker nederlandz!!!! Egt vet gaav beetje spanning stomme sgool we krijge se wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je lacht je toch rot.
Emilia schreef:Paula schreef:Je lacht je toch rot.
Tegenwoordig kom je msn-taal toch vaak tegen tijdens een PW. Reken het altijd FOUT!
Emilia schreef:Tegenwoordig kom je msn-taal toch vaak tegen tijdens een PW. Reken het altijd FOUT!
Emilia schreef:Paula schreef:[.quote]
K ga morge ook stake!! missu we lekker nederlandz!!!! Egt vet gaav beetje spanning stomme sgool we krijge se wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[./quote]Je lacht je toch rot.
Tegenwoordig kom je msn-taal toch vaak tegen tijdens een PW. Reken het altijd FOUT!
meelen schreef:Emilia schreef:Tegenwoordig kom je msn-taal toch vaak tegen tijdens een PW. Reken het altijd FOUT!
Ja natuurlijk, straks weten ze niet beter. (als ze het al weten)
Sanniejj schreef:Haha lig dubbel hier..
Wie doet dat nou?
Welk nivo geef jij?
sorry hoor, dat vind ik toch wel heeel dom!
Emilia schreef:Sanniejj schreef:Haha lig dubbel hier..
Wie doet dat nou?
Welk nivo geef jij?
sorry hoor, dat vind ik toch wel heeel dom!
VMBO