Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WenK schreef:Dat is ook niet overal zo Vientje. Ik heb hier ook een aantal vacatures uitstaan (secretarieel/administratief) maar ik zoek jonge mensen die zichzelf willen ontwikkelen. Heb hier *lüllig gezegd* meiden zitten die zo achter de kassa vandaan komen. En weet je? die doen het nog het best, puur omdat ze een kans gekregen hebben.
Tenminste, met mijn opleiding (had ik nou toch maar rechten gekozen in plaats van gezondheidswetenschappen
).
(ik ben nog steeds gepikeerd
).
Het lijkt verdorie wel een ontgroening!
Evelli schreef:bij ons hoef je ook geen bepaalde opleiding te hebben hoor, maar wel de wil om te leren en een beetje gevoel mett de muziekwereld en een goed gehoor
. *zag vandaag briefje van 1000 euro vertekken* Voor 1 dag 0o ... Wat een grmbldmbl Arjette schreef:Evelli schreef:bij ons hoef je ook geen bepaalde opleiding te hebben hoor, maar wel de wil om te leren en een beetje gevoel mett de muziekwereld en een goed gehoor
Wat voor werk doe jij dan als ik vragen mag?

Voor twee maanden in ieder geval.
http://www.studentenwerk.nl 
Dressuurgek schreef:Gister werd ik gebeld dat ik morgen op gesprek mag komen dus heb morgen sollicitatiegesprek (help) heeft er iemand nog tips?? En P&O medewerkers, (of andere mensen die gesprekken afnemen) waar knappen jullie nu echt op af in een gesprek?? Wat is dus NOT DONE tijdens een sollicitatiegesprek??

heb ik vorige week ook gedaan, ik was ook vergeten de vacature uit te printen.