Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. 27 augustus is als het goed is mijn diplomauitrijking. 
Leetjuhh schreef:Ps, wat jammer dat er toch ook veel mensen niet door de BVP komen! En dat je dan ook zo meteen wordt weggestuurd.....gadver.

en je kunt tussendoor wel zitten, en ook zijn er speciale sta-krukken waar je tegenaan kunt leunen.. die zijn bij ons net nieuw en worden nog niet veel gebruikt maar het is wel fijn

iTequilai schreef:ik denk dat morgen hoor van het ziekenhuis of ik aangenomen ben of niet... Ik denk zelf van niet omdat ik zo slecht ben in die gesprekken en met nieuwe mensen enzo.
Hidalgo24: heb je zelf wel eens stage gelopen waarbij je veel moet staan? sommigen mensen hebben sneller last van hun rug dan anderen. ik denk dat je gewoon even moet wennen. goede schoenen zijn altijd belangrijk bij zulk werk. op de ochtend dat ik mee heb gelopen op de ok zag ik ze allemaal met croc's.

asje86 schreef:ik ben aan t rondkijken naar iets voor mn toekomst...heb nu SPH diploma maar al dat sociale gepraat en constant op jezelf reflecteren en erover praten is niet iets wat ik graag mijn hele leven doe. Ben toch iemand van t handelen en bezig zijn. Nu lijkt me operatie assistent misschien wel wat, helemaal omdat ik een tweede opleiding volgens mij geheel zelf moet betalen (geen stufie enz meer...) alleen heb ik dus suikerziekte en ik vraag me af of ik dat kan combineren met dit beroep...
wat houdt t bij mij in? 4 x per dag spuiten voor de maaltijden (ben wel flexibel met de tijden) en eventueel als ik een hypo voel aankomen even snel extra suiker nemen. Maar ik vraag me af of die mogelijkheid wel er is/geboden wordt bij zo'n hele lange operatie...Hebben jullie daar ervaring mee/een idee van? En draaien jullie veel wisselende diensten (tijdens opleiding/werk)? Wel even pauze tussendoor?
voor ik serieus verder ga zou ik graag een idee ervan krijgen zodat ik niet weer met me neus in de boter val dat t niet kan...(best lastig nl.) Ik hoor t graag