Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)

Narya schreef:Ik heb de laatste 3 jaar ongeveer ehm.. 1 onvoldoende gehaald

.

. 
Ik vind het wel lekker, eventjes wat dagen vrij. Lekker naar de paardjes, niets geen leerwerk
viefdepief schreef:Succes, gaat vast goedkomen!!
Rommie: Hoe ging je wiskunde?
Examens zijn echt al snel he.. We hebben pas 2 lessen filosofie over ons examenonderwerp gehad en nog maar 5 lessen tot het examen.
Gisteren nog maar eens gezeurt en nou krijgen we gelukkig een extra les in de week. Pwieeewww
Gisteren wedstrijd gehad. Eerste parcours balk op de laatste.... Tweede parcours super, foutloos en snelste tijd
Ging echt super, heb nog een filmpje
ik zit midden in mijn toetsweek
haha Gefeliciteerd hea!
haha
Ik heb volgende week weer toetsweek helaas... 
ik ben echt blij dat mijn toetsweek vorige week afgelopen was..
Het is een 7,5 geworden 

lekker hoor!!!
Ik ga hopen op dezelfde cijfers volgende week
(alleen wel met mn eigen vakken haha) Shannie schreef:Jij gaat dus gewoon dik slagen Vieflekker hoor!!!
Bij mij is het nog steeds de vraag doordat ik zo'n rot profiel heb...
Kim, dat is wel een goede toetsweek voor je geweestIk ga hopen op dezelfde cijfers volgende week
(alleen wel met mn eigen vakken haha)

viel bijna flauw toen ik dit cijfer terugkreeg
) een 2.8 (was wel even jammer, dacht net dat ik mijn wiskundeknobbel ontdekt had!) en een 5.9 waren.
viefdepief schreef:Jammer van je Duitse onvoldoende
Maar je staat inderdaad nog super als je zoveel onvoldoendes hebt gehaad. Ik vond mijn wiskunde eigenlijk ook wel geniaal als je nagaat dat mijn cijfers van dit jaar en vorig jaar voor de tentamens een 4.5, 5.1, 4.3, 9.8 (vraag me niet hoe ik hier aan komviel bijna flauw toen ik dit cijfer terugkreeg
) een 2.8 (was wel even jammer, dacht net dat ik mijn wiskundeknobbel ontdekt had!) en een 5.9 waren.

Boktpowerrr 
SplashIsLief schreef:Wiskunde zuigt
Kim_89 schreef:Ik vind dat iedereen hier gaat slagen dit jaarBoktpowerrr
.