Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lestrange01 schreef:Kairos schreef:Hier mogen ze de se cijfers er eigenlijk niet op zetten voor het eind, dus ik verwacht dinsdag en woensdag een boel terug te krijgen
Hier ook niet, zodat als we een 3 krijgen ofzo we geen mental break down hebben tijdens de toetsweek
Lestrange01 schreef:Kairos schreef:
Hier ook niet, zodat als we een 3 krijgen ofzo we geen mental break down hebben tijdens de toetsweek
Ik heb juist eerder een mental breakdown als ik denk dat het heel slecht gaat en het achteraf blijkt mee te vallen lol xD
Lestrange01 schreef:Lestrange01 schreef:
Ik heb juist eerder een mental breakdown als ik denk dat het heel slecht gaat en het achteraf blijkt mee te vallen lol xD
Toetsweek in het algemeen is eigenlijk gewoon 1 week lang durende mental break down
.deksel schreef:Iedereen succes met de toetsweek! Laatste keer knallen en dan de echte examens.
Ik heb vandaag Nederlands leesvh, nou dat komt vast goed. En ik heb daarna een Duits mondeling, waar ik stik zenuwachtig voor ben. Ik ken echt helemaal niks. Top.
SBravour schreef:deksel schreef:Iedereen succes met de toetsweek! Laatste keer knallen en dan de echte examens.
Ik heb vandaag Nederlands leesvh, nou dat komt vast goed. En ik heb daarna een Duits mondeling, waar ik stik zenuwachtig voor ben. Ik ken echt helemaal niks. Top.
Ik heb morgen Nederlands, maar leesvh is juist mijn zwakke punt
Scheelt wel dat veel van m'n antwoorden wel overeen kwamen met anderen.
). Godzijdank heb ik m&o en wist ik opgave 5 te beantwoorden over solvabiliteit puur op de kennis van een ander vak. Maar niet iedere economie leerling heeft m&o, en daarbij zijn er meerdere formules om het solvabiliteitspercentage te berekenen, en had ik toevallig de goede gekozen voor economie
SBravour schreef:deksel schreef:Iedereen succes met de toetsweek! Laatste keer knallen en dan de echte examens.
Ik heb morgen Nederlands, maar leesvh is juist mijn zwakke punt
.