Ik wel ivm eventueel wijziging van lotingsklasse. Niet geschoten is altijd mis!
flare
Geplaatst: 12-06-16 21:17
dreamheart schreef:
Gaan jullie herkansen als je geslaagd bent? Lijkt me niet toch?
Waarschijnlijk wel. Sowieso denk ik dat ik net wel of net niet geslaagd ben, omdat de examens niet zo goed gingen waardoor ik misschien niet aan die 5.5 gemiddeld kom. Maar ik had zo mn best gedaan voor scheikunde maar dat examen ging zo slecht, heb echt dagen met een rotgevoel daardoor rondgelopen. Dus ook als ik geslaagd ben ga ik die herkansen denk ik, om te kijken of ik toch niet beter kan.. En als die dan ook niet goed gaat heb ik het tenminste geprobeerd (moet ik wel geslaagd zijn anders is t een ander verhaal )
spookyskippy
Geplaatst: 12-06-16 21:20
dreamheart schreef:
Ik ga herkansen als ik nu niet cum laude slaag en dat met een herkansing nog voor elkaar zou kunnen krijgen. Al moet ik zeggen dat ik al helemaal uit mijn leermodus ben geraakt deze weken...
Ik ga wel herkansen, zelfs als ik geslaagd ben Mijn Engels examen ging heel slecht namelijk, terwijl ik daar normaal altijd heel goed in ben haha. Engels ga ik ook herkansen als het gemiddelde van mijn examens onder de 5.5 ligt.
Weggebokt
Geplaatst: 13-06-16 12:48
EskeGirl schreef:
dreamheart schreef:
Ben je gek? Geslaagd=geslaagd, ze kijken toch niet meer naar de cijferlijst.
Hahahah precies
Selena
Geplaatst: 15-06-16 15:05
Ove herkansen. Ik ga ook niets herkansen. Geslaagd is geslaagd en ze kijken inderdaad toch niet naar de cijferlijst.
Staan hoog, maar ik heb de benodigheden al in huis, om mij morgen goed rustig te houden
Ik ga overigens ook niet herkansen. Het is nu dat ik totaal niet meer in de schoolmodus zit, en het uiteindelijk niet beter gaat worden...tenzij het moet omdat ik niet slaag anders
Ik weet het zelf ook niet Ik neem sowieso een tussenjaar, maar mijn opleidingen springen van de hak naar de tak. Eerst wilde ik Rechten studeren, toen leraar Nederlands, en nu is het dit
Selena
Geplaatst: 15-06-16 15:28
Rechten lijkt me ook wel wat voor jou als ik heel eerlijk ben