Heel veel plezier Yanick!
Ik ga dit jaar op werkweek. We konden kiezen uit Parijs, Londen, Berlijn, Rome en Istanbul. Die laatste 2 heb je ook verplicht een uitwisseling. Ik houd daar niet zo van, maar anders was ik ook voor Rome gegaan. Nu ga ik naar Parijs

(in de week voor de meivakantie)
Inderdaad handig Yvon
Gelukkig is de rest van de week wel rustig.
Leuk Lianne! Het is inderdaad nog wel vroeg, maar ik weet ook al heel lang dat ik de bachelor opleiding diergeneeskunde wil doen en daarna de master opleiding paard
Ik ben niet zo heel goed in plannen. Ik probeer m'n huiswerk meestal wel 3 dagen van te voren te maken of te beginnen met leren. Maar meestal zit ik nog tot 12 uur 's nachts aan mijn huiswerk, bezig met het huiswerk voor de volgende dag.. Ik heb een gesprek met mijn mentor gehad, hij zei dat ik maar maximaal 2 uur per dag aan mijn huiswerk mag zitten. Over een paar weken (ik weet niet hoeveel) hebben we weer een gesprek. Maar als ik dat echt zou doen, dan heb ik heel veel huiswerk nog niet af, dan loop ik achter en als docenten dan nieuwe stof uitleggen zou ik niet weten waar ze het over hebben. Het is me sinds dat gesprek (dat was vorige week maandag) dan ook nog niet gelukt om mijn huiswerk binnen 2 uur allemaal af te hebben.
Woensdag heb ik een duopresentatie voor Nederlands in de vorm van een betoog. In mijn agenda stond 3 weken geleden: "Beginnen aan duopresentatie" en 1 week geleden "Duopresentatie af hebben", dan zou ik nog een week de tijd hebben om goed te leren. Maar ik was steeds tot 's nachts bezig met hw voor de volgende dag, als ik dat af had ging ik slapen, ook al was dat nog maar voor kort. Ik had dus geen tijd om aan die presentatie te werken. Nu had ik hem vandaag pas af en is morgen de enige dag dat ik er voor kan leren en dan heb ik ook nog al m'n andere huiswerk erbij.
Zo gaat het dus wel vaker met allemaal dingen en ik word er gek van, waarom lukt dit andere mensen wel en mij niet?
Sorry voor m'n lange verhaal maar ik moest het even kwijt. Heeft iemand misschien nog tips?

of misschien heeft iemand anders hier ook wel (een beetje) last van?