Bij enquêtes is het volgens mij inderdaad zo dat je grotere aantallen nodig hebt, voordat iets betrouwbaar is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

imd schreef:Handig is dat LauraEn dat van je docent herken ik wel, dan denk ik een dramatisch stuk ingeleverd te hebben, zijn ze behoorlijk positief. Verwarrend, maar wel fijn!
Klinkt interessant, Lisza! Succes![]()
Welkom Mark, leuke opdracht zo te horen! Je doet zowel enquetes als interviews dus? Pittig!
Wauw Dide, goed bezig zeg! Ga duimen voor een definitief PvA![]()
Hier nog maar een dagje theoretisch kader. Gaat best lekker weer. Gelukkig zijn er meer scriptieschrijvers die de hele dag op de uni zitten, dus aan pauzemaatjes geen gebrek. Vriendinnetje kwam net nog met chocola aanzetten

Markkie8 schreef:imd schreef:Handig is dat LauraEn dat van je docent herken ik wel, dan denk ik een dramatisch stuk ingeleverd te hebben, zijn ze behoorlijk positief. Verwarrend, maar wel fijn!
Klinkt interessant, Lisza! Succes![]()
Welkom Mark, leuke opdracht zo te horen! Je doet zowel enquetes als interviews dus? Pittig!
Wauw Dide, goed bezig zeg! Ga duimen voor een definitief PvA![]()
Hier nog maar een dagje theoretisch kader. Gaat best lekker weer. Gelukkig zijn er meer scriptieschrijvers die de hele dag op de uni zitten, dus aan pauzemaatjes geen gebrek. Vriendinnetje kwam net nog met chocola aanzetten
Ik doe 15 interviews, 384 enquêtes voor een goede steekproef en daarna nog een focusgroep.
Bij ons is de steekproefcalculator ongeveer een bijbel wat betreft enquêtes.
Interviews tot er niets nieuws meer boven komt of tot je het beoogde aantal hebt.
Werken jullie nu allemaal tijdens je afstuderen bij een bedrijf of ook vanuit huis?
DideH schreef:Markkie8 schreef:
Ik doe 15 interviews, 384 enquêtes voor een goede steekproef en daarna nog een focusgroep.
Bij ons is de steekproefcalculator ongeveer een bijbel wat betreft enquêtes.
Interviews tot er niets nieuws meer boven komt of tot je het beoogde aantal hebt.
Werken jullie nu allemaal tijdens je afstuderen bij een bedrijf of ook vanuit huis?
Mooie uitdaging die 384 enquêtes binnen krijgen!
Ik zit zelf fulltime bij een bedrijf
Of valt dat mee? 
Markkie8 schreef:DideH schreef:
Mooie uitdaging die 384 enquêtes binnen krijgen!
Ik zit zelf fulltime bij een bedrijf
Lange dagen dus voor jou DideHOf valt dat mee?
Zeker, ik heb er nu 201 inmiddels. Hij staat sinds gisteravond online
Vooral als ze dus bijna 1,5 uur duren, komt geen eind aan
Jij bent nog vrij actief qua fotografie toch, je bedrijf daar ook in dacht ik? Ik inmiddels totaal niet meer eigenlijk, toevallig laatst m'n camera nog afgestoft, maar dat was voor het eerst sinds de zomervakantie
Maar dat is aardig te handelen, en zelfs dan ben ik productiever dan thuis (ohja, de was moest nog, even m'n slaapkamer opruimen, in de pauze even in de tuin aan de slag, tussendoor boodschappen doen, etc etc
) Jouw opleiding zit ook op zernike zeker? Wist niet dat ze daar aan het verbouwen waren, op de energy academy na, maar daar heb ik gelukkig geen last van
Werkt niet prettig voor mij.
Thuis doe ik verder ook wel klusjes, maar die bewaar ik tot de avonden.
Het loopt niet weg denk ik altijd maar 

Ondertussen verder aan het werken aan deskresearch.
Ik maak er nu een relax dagje van en stap zo even in de auto met de camera. Zien of er nog wat te schieten is. 

Zou mooi zijn voor het weekend