Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvank_ schreef:kosseh schreef:Dat zit er idd al heel lang bij. Ik heb het ook geleerd met een oud boek. En was dus ook gezakt. Kreeg ook echt precies de vragen waar iets veranderd was
Net terug van rijles. Ging wel oke alleen moest bij deze veeeel veder naar voren zitten. Voelt echt heel raar. En greeep de eerste paar keren daaroor ook mis naar de pook.
Veder geen verschil gemerkt terwijl het wel een ander model auto is.
Verder naar voren? Hoe zaõt je nu dan? Ik moest altijd zo zitten dat als je rechtop in je stoel gaat zitten je polsen op het stuur kunnen.
Siggislief schreef:Ik dacht dat je 25 Gevarenherkenning krijgt, en 40 vragen met allemaal verschillende vragen (openvragen)..
Maar van die 40 vragen moet je der 5 goed hebben..
Maar inderdaad erg slecht van je rijschool!
Als je een boekje met Proef examens hebt, staan daar ook de 25 vragen van Gevarenherkenning in..
(10 hoofdstukken)
Batlow schreef:Siggislief schreef:Ik dacht dat je 25 Gevarenherkenning krijgt, en 40 vragen met allemaal verschillende vragen (openvragen)..
Maar van die 40 vragen moet je der 5 goed hebben..
Maar inderdaad erg slecht van je rijschool!
Als je een boekje met Proef examens hebt, staan daar ook de 25 vragen van Gevarenherkenning in..
(10 hoofdstukken)
Maximaal 5 fout bedoel je![]()
Balen dat je gezakt bent nienke
kosseh schreef:Mocht je mobiel niet mee?
Bij ons was dat die uit moest staan. Als die af ging moest je de zaal verlaten en was je zoiezo gezakt.