Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
twee avonden feest, dus nu weer de motivatie vinden voor een volle school week te beginnen met het geweldigste vak van de wereld morgen twee uur engels. Wish me a luck.meganproperx schreef:oeeh faya succes!
Wat gaan jullie na dit jaar doen als jullie geslaagd zijn?
Ik zit te denken aan een tussenjaar, omdat ik pas 16 ben als ik slaag.. en dat vind ik te jong om te gaan studeren eigenlijk..
Maarja met dat leenstelsel enzo (waar ik niks van snap) zit ik weer te twijfelen of ik het wel moet doen haha.
En wat ga ik in dat jaar doen? als 16 jarige naar het buitenland ben ik ook een beetje jong voor haha.
Zat te denken aan een jaar vrijwilligers werk bij het dierenasiel, maar weet niet of dat wel een dagvullend programma is. Ik wil namelijk wel echt iets te doen hebben en niet een jaar vakantie hebben.
jullie nog ideeen of suggesties?
Mies schreef:meganproperx schreef:oeeh faya succes!
Wat gaan jullie na dit jaar doen als jullie geslaagd zijn?
Ik zit te denken aan een tussenjaar, omdat ik pas 16 ben als ik slaag.. en dat vind ik te jong om te gaan studeren eigenlijk..
Maarja met dat leenstelsel enzo (waar ik niks van snap) zit ik weer te twijfelen of ik het wel moet doen haha.
En wat ga ik in dat jaar doen? als 16 jarige naar het buitenland ben ik ook een beetje jong voor haha.
Zat te denken aan een jaar vrijwilligers werk bij het dierenasiel, maar weet niet of dat wel een dagvullend programma is. Ik wil namelijk wel echt iets te doen hebben en niet een jaar vakantie hebben.
jullie nog ideeen of suggesties?
Ik ga misschien na mijn examen een jaar naar het buitenland. (Australie). Maar ik zit ook heel erg te twijfelen ivm studiefinanciering maar dat ligt ook weer aan mijn opleiding die ik ga doen. Als ik een particuliere opleiding ga doen dan heb ik namelijk sws geen studiefinanciering.
misschien nog C erbij.
_Lois_ schreef:Dominique_96 schreef:Kan dat zonder auto niet dan?
Ik ben het met je eens..
Tuurlijk wil ik ooit wel m'n rijbewijs maar ik vind het nu nog niet nodig, naast dat heb ik er ook geen geld voor
Eerst school en dan komt ooit dat rijbewijs wel eens
Heb er ook geen geld voor idd, school is nu al duur genoeg
dus ik ga lekker de paarden verzorgen en eentje rijden na het eten.