Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het allemaal maar dubieus haha. Over 2 weken begin ik al en ik heb eigenlijk geen idee hoe/wat/waar/wanneer
Moet je nog even langs een automaat (of zo'n geel blokje) om je bestelling op te halen, dan kan je ermee reizen. Geen aparte kaart dus.
Courses schreef:Heb je het nummer van je huidige OV kaart moeten ingeven? 99% van de aanvragen nu is gewoon op je eigen OV chipkaart namelijkMoet je nog even langs een automaat (of zo'n geel blokje) om je bestelling op te halen, dan kan je ermee reizen. Geen aparte kaart dus.
_Kelly schreef:Birgit__ schreef:Ik heb lang getwijfeld tussen Fontys Eindhoven en Tilburg, maar ik ga komend jaar ook studeren in Tilburg!
jeeeej! ga je toevallig naar die purple introductie woensdag en donderdag? en welke studie ga je doen?
Jij? Rebeccaa schreef:Courses schreef:Heb je het nummer van je huidige OV kaart moeten ingeven? 99% van de aanvragen nu is gewoon op je eigen OV chipkaart namelijkMoet je nog even langs een automaat (of zo'n geel blokje) om je bestelling op te halen, dan kan je ermee reizen. Geen aparte kaart dus.
Dankje! Ik heb inderdaad mijn kaart moeten inscannen voor mijn nummer, dus ik ga inderdaad maar even langs de automaat. Moet je hem er dan gewoon insteken/scannen en is het dan geregeld?
Sorry maar ik heb nog nooit gereisd met überhaupt een ov kaart en ik vond het kaartjes koop systeem zo veel makkelijker..

_Judith schreef:Courses schreef:Mocht je nog nooit met de OV kaart gereisd hebben moet je ook aangeven of je 1ste of 2de klas gaat reizen
Dat is toch alleen als je met de trein gaat? Ik heb mijn kaart in dat ding gestoken en toen op 'bestelling ophalen' gedrukt, dan is het toch goed?
Nanno_123 schreef:hahaha ja geen idee.
welke studie ga jij doen?
wel al je informatie op de site kunnen vinden? ik niet namelijk..
ik denk dat ik gewoon iedere dag ga bellen.
wanneer moet jij beginnen?