Ik ben volgende week voor het laatst in de stageklas die ik nu heb (daarna op dezelfde school naar een andere groep, waarschijnlijk 6/7), maar nu wil ik nog wat leuks trakteren aan de kinderen, maar ben een beetje inspiratieloos. Iemand ideeën? Ik wil er niet teveel tijd aan kwijt zijn, maar ben best bereid er even voor te gaan zitten
mayniac_val
Geplaatst: 02-01-14 21:41
Goof schreef:
mayniac_val schreef:
Het zuid-westen van de Verenigde Staten! En ik wil nu
Ahhh sweet! Ik was enkel bezig met een zieke kat en nu weer met stormschade. Grrr. Kost me ook geld, maar dat geef ik liever uit aan een leuke reis ja
Dappere harde werkers hier! Ik probeer altijd zo te plannen dat ik in de vakantie niets meer voor 't werk hoef te doen. Vind ik altijd zo'n anti-climaxgevoel geven... En als ik de weken ervoor wat extra uurtjes maak, red ik het vaak nog ook! In de herfstvakantie heb ik alleen de boekverslagen meegenomen, nu heeeelemaal niks
Lukt mij nooit, echt nooit. Ik probeer altijd voor vakanties toetsen af te nemen en projectjes in te laten leveren etc en dan heb ik dus altijd in de vakantie werk. Ontkom ik gewoon niet aan. Ben altijd jaloers op mensen die dat beter kunnen plannen dan ik