Weet ik Annastasia. Maar ik zal er in salaris altijd op vooruit gaan, haha! Beter bij 2 bazen 20 uur dan maar bij 1 baas 20 uur . Ik weet verder niet precies hoe het zit , loonheffing heb ik nu bij thuiszorg .
Kipje39
Geplaatst: 18-12-12 19:23
Jolliegirl schreef:
Hopelijk kom je de proeftijd door! Dat is altijd de vraag..Pas als ik daar doorheen ben vind ik dat ik wat zekerheid heb..
Nou mijn proeftijd heb ik regelrecht verneukt.. En ik ben m'n proeftijd ook door
Het is zo'n pittige functie dat m'n baas ook zei, ik verwacht echt niet dat je na 4 weken het hele bedrijf kent en alles weet..
Neem maar een jaar de tijd om het bedrijf goed te leren kennen.
Jeej eindelijk een beetje positief nieuws vandaag! Mijn gesprek afgelopen maandag ging wel goed, maar heb niet het idee dat ik bij het bedrijf pas. Ben nu verder aan het solliciteren en kwam vandaag mijn droomvacature tegen
Is er iemand die mijn brief even wil nakijken? Ik moet deze baan
http://www.leaufort.nl/vacatures misschien staat er nog iets tussen voor iemand, kreeg ik net via de mail, heb ooit eens gereageerd op een vacature die via hen liep en sta blijkbaar nog in het bestand.
Leuk, maarrrrr.... Niet praktisch in combinatie met mijn vriend zijn werk. Ik in het buitenland en hij gedeeltelijk ook niet in Nederland en lastig met heen en weer reizen. Lastig, wederhelften...
Als het goed is ben ik aangenomen voor half januari tot 6 wk erna voor 16 uur in de week (avond). Prima , geld is altijd mooi meegenomen en schijnt ook nog wel een gezellig team te zijn .
SplashIsLief
Geplaatst: 19-12-12 15:34
Gefeliciteerd!
Ik ben opweg naar mijn tweede gesprek bij hetzelfde kantoor. Ik was een beetje vroeg dus zit ergens vlakbij warme choco te drinken
Hier helaas afwijzing bij de in.g. Bij binnenkomst van 20 man tegelijk vonden ze m'n hand niet overtuigend. Ik geef altijd een stevige hand, komt zeker wat te dominant over??? Verder geen uitleg. Uzb heeft er nog achteraan gebeld want ze vonden heg een flutreden. Daarna gaven ze op dat ze ook na het gespek de enthousiasme niet terugvonden. Baal er wel van.
Afgewezen op je hand? Jemig.... ze moeten ook wel wat verzinnen zeg! Belachelijk en groot gelijk dat ze er achteraan bellen, dat is toch geen reden. Kan me voorstellen dat je pissig bent.