morgen beginnen, heb wel al een jaar HBO gedaan maar geswitcht en vind het ook weer vreselijk spannend! Moet wel zeggen dat ik er weer enorm veel zin in heb
Ik heb morgen gelukkig nog vrij. En wij gaan met een groep of 6 die ik ken dinsdag dus dat scheelt ook weer. Maar bij mij viel het ook al op dat er allemaal 20+ers zijn ipv. 17/18 jarige. Hoe hebben jullie dat trouwens met de ov? Ik moet namelijk met de trein en bus en ben per dag 15 euro daarna kwijt. Mijn ov begint pas eind oktober?
RonavhN
Geplaatst: 02-09-12 16:38
Bij ons verschilt de leeftijd heel erg. De jongste is 16 en de oudste 25 ofzo. Maar wel heel veel van rond de 20 inderdaad.
Bij mij gaat mn ov ook pas oktober in. Word gewoon doken denk ik...
Ik moet (helaas) ook alles nog een maand zelf gaan betalen.. Mijn vader wil wss geen abonnement nemen, dus hij zet gewoon telkens genoeg geld op mijn ov-kaart voor een week. Bij mij kost het ongeveer 15 euro per dag..
Marsu
Geplaatst: 02-09-12 18:59
Dinsdagavond is mijn 1e dag (deeltijd HBO) ik weet nog helemaal niks. Ja, dat ik er dinsdagavond om 18u moet zijn. Mijn boekenlijst bevat welgeteld 1 boek voor het hele jaar. Na 15 jaar weer in de schoolbanken. Ik begin nu toch echt zenuwachtig te worden
Ik ben er zelf een jaar tussenuit geweest en vind het ook spannend. Begin morgen met 2 uur hoorcollege van Rechtsgeschiedenis, daarna 2 uur werkgroepen van hetzelfde vak. En nog een uur studiestartgroep. Ben benieuwd!
Eef_Bam
Geplaatst: 02-09-12 20:56
Pfff, paard verhuist naar Utrecht, paard even gereden en laten kennismaken met zijn nieuwe weidemaatjes, dozen mijn nieuwe kamer ingeladen, boodschappen gedaan, even gedoucht, dozen uit gepakt, bed opgemaakt, net nog even gegeten en ik kanzo mijn bed in, ik ben kapot . Gisteren kon ik niet slapen door de spaning van nieuwe kamer enzo, maar daar hoef ik nu geen last van te hebben, ben echt kapot, ik ga zo lekker slapen en morgen fris en fruitig naar de intro(terwijl ik normaal nooit voor 12 in mijn bed lig ).
Ik ben echt een noob. Ik ben vandaag met de auto naar school. Ik had verwacht dat het super druk zou zijn. Is het vet rustig. Zit ik hier nu in de aula... Nu moet ik wachten tot half 9
Ik zit nog aan mijn ontbijtje.. Moet om 11 uur beginnen. Heb der zin in!
xSwanHeart
Geplaatst: 03-09-12 08:26
Ik kom ook even dit topic binnenstormen hoor! Heb vorig jaar al aan de uni gestudeerd, maar ben nu van studie geswitcht. Vind het doodeng om weer opnieuw te moeten beginnen. Vorig jaar had ik er echt zin in, nu zie ik er alleen maar tegenop. Had mijn vrienden op mijn oude studie, leuke actieve studievereniging, zat echt lekker op mijn plek.... En nu moet ik weer ergens anders heen. Bleeeegh.
Nouja, over een uurtje, op naar Duits!
Margoooo
Geplaatst: 03-09-12 08:27
Ik heb vandaag intro dagje, zin in!
Zie wel op tegen woensdag, dan begin ik om 9 uur wat betekend dat ik de trein van 6.16 moet hebben
imd
Geplaatst: 03-09-12 08:28
Ik heb vandaag mijn eerste college, van 1 tot 3! Ben benieuwd!
Iedereen veel succes en plezier met intro en lessen!
Ik heb er mijn eerste lesweek al opzitten. Heel leuk maar veul info!! Maandagen lekker vrij Morgen kan ik ook eindelijk gratis reizen. Ik heb een week 27 euro moeten betalen voor een retourtje Nijmegen!
ontherun
Geplaatst: 03-09-12 09:02
Ik heb straks vanaf half 11 intro... Vind het nu toch wel weer spannend worden! Ik hoop maar dat er veel 20+ zijn, ben ik niet de oudste