Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Mag ik me hier ook melden? Ben nu een maandje of twee aan het zoeken, ben afgelopen dinsdag afgestudeerd. Heb nu wel een tijdelijke baan op uitzendbasis, maar is niet helemaal in de richting die ik wil en zal rond oktober-november toch iets nieuws moeten hebben.
Ik zou het liefst in de richting van HRM willen werken, met voorkeur op verzuim. Helaas sluit m'n opleiding hier niet op aan (wel relevante werkervaring). Ben wel druk aan het solliciteren, maar tot nu toe alleen nog maar afwijzingen obv ervaring of betere match.
Heb ook wel een beetje het idee dat er nu vooral tijdelijke/vakantiebanen worden aangeboden. Allemaal tot oktober etc! Vergemakkelijkt het zoeken naar iets vasts ook niet echt
Astaloca schreef:_Ilona schreef:valt me ook op dat er veel op hbo niveau gevraagd wordt en dat voor de gewone secretaresse functies enzo...! Is Schoevers niet genoeg..
Klopt inderdaad... 1 van de redenen waarom ik uiteindelijk niet meer verder ben gegaan op secretarieel vak. Veel is HBO, te belachelijk voor woorden.