Citaat:
Ik heb ook de voorkeur om buiten een uzb om te werken, heb 7 jaar voor een uzb gewerkt en daar zaten af en toe domme meiden mn salaris ging altijd verkeerd.
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht.
2 weken geleden een soll. gedaan bij Olympia en nog niks gehoord. Misschien wel omdat ik het via de mail had gedaan omdat het via de website niet wou lukken omdat mijn cv bestand te groot is!
Verder heb ik altijd het gevoel als je bij een UZB binnenkomt dat daar personeel zit die net van school komen en niet eens weten wat werken is.
Maar goed kleine update hier.
Met het werken op stal ben ik gestopt ivm omstandigheden. Ik heb mij nu aangemeld als vrijwilliger bij de dierenambulance en heb binnenkort een gesprek.
6 April naar het dierenhotel voor een extra cursus betreft het groomen van paarden bij luchttransport. Hopelijk kan ik daarna snel de lucht in ervaring opdoen en een beetje geld vangen.
17 April naar de gemeente voor een reintegratie gesprek.
Momenteel lopende een 'open' sollicitatie naar een administratieve functie op een school. Van mijn moeder die via via weer hoorde dat er een plek vrij komt. Het is een school waar ik vroeger zelf ook heb gezeten en het lijkt mij ontzettend leuk.
En omdat ik het nu echt gehad heb ik NH ben ik ook weer fanatiek aan het zoeken in Drenthe. Ik sta inmiddels dik 2 jaar ingeschreven bij de woningbouw in Assen dus mensen als je iets weet.