Nee, want als ik allesgoed heb wat ik heb ingevuld heb ik ongeveer een 1

maar nu stop ik met in de negatieviteit hangen en ga ik mij richten op de toetsen die nog moeten komen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Bluuugh, zo te horen heeft iedereen te maken met dezelfde tentamendip.
Ik heb morgen micro-economie, en ik snap er echt niks van... Denk dat dit een latertje wordt.
Tot overmaat van ramp ben ik ook nog mijn OVkaart kwijt. Ik kan wel janken, ik kan echt niet zonder dat ding! Mochten jullie een kaart vinden op naam van M Hoogenhout, zeg het me alsjeblieft! Ik ben desperate...
Mixje90 schreef:Eigenlijk moet je je eigen ov gewoon skimmenvoor als je m kwijt bent. Meestal zijn dat de momenten dat je niet een week kan wachten. En als t nog niet de 24ste is, kan een treinkaartje best een probleem worden xD
Magrathea schreef:RET is de Rotterdamse bus/tram/metro/veerpont . Als je het niet kent zal je wel niet in Rotterdam geweest zijn![]()
Hoe lang ben je hem al kwijt? Of nou ja, wanneer heb je hem voor het laatst gezien?
Heb je al al je broeken gecheckt? (Ik was 'm ook een keer kwijt, bleek ik hem in mijn broek te hebben laten zitten die in de was was gegaanHij werkte nog wel
en was gelijk lekker schoon)