Dus dan moet ik dat ook waarmaken he
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dan moet ik dat ook waarmaken he

Broertje is 10
Is wel eens anders geweest!! Maar kan nu wel zeggen dat ik een aardig goede band met hem heb
hahaha en die liedjes erbij maakt het ook wel leuk
gaan regelmatig samen naar de bios en blijven ook wel eens bij elkaar logeren, had laatst ook voor een flink aantal keer macaroni bolognese gemaakt... kan hij ook weer vooruit, dat kan hij namelijk niet 
)

Dat kan natuurlijk ook

margreet4 schreef:Wij schelen 9 jaarBroertje is 10
![]()
De laatste tijd gaat het goedIs wel eens anders geweest!! Maar kan nu wel zeggen dat ik een aardig goede band met hem heb
![]()
Was wel een grappige filmhahaha en die liedjes erbij maakt het ook wel leuk

Die is toch meer zo van ' ik kan en weet alles beter'.
die heeft daar geen zin in xD
(bloemenafdeling bij de jumbo)
was de eerste x dat k daar gedropt werd

al heeft me dat nooit gestopt om voor 'm te 'zorgen' (lees: vroeger zaten we samen in de kleuterklas en bij de gym was hij altijd al helemaal aangekleed en ik niet...
) 
dus 10 jaar ofzo
hahah

En later als beiden ouder worden, zijn ze ook volwassen genoeg om normaal met elkaar om te gaan xD
als kleine kinderen van die bijdehante opmerkingen maken tegen grote zus, is dat anders dan als een puber dat zou doen tegen zijn 1-2 jaar oudere zus
(vind ik iig xD)
maar godzijdank... we worden volwassen en we kunnen 't nu super vinden....
) sneeuw 

1234 schreef:Ehh hier in scheveningen alleen maar regen, regen en nog eens regen![]()
Ben benieuwd hoe k Arnhem aantref als k maandag weer naar mn kamer ga, maar denk ook sneeuw-vrij
Vanochtend was t hier nog zo mooi weer!! Nja een beetje té mooi weer want k zag bijna niets tijdens de autorijles
Geen zonnebril en ook ging recht onder de zonneklep door. Heel fijn