Ik douche ook altijd even heel snel. Mijn vriendin heeft wel een fijne douche gelukkig.Zodra ik weer in groningen ben ga ik altijd direct douchen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik douche ook altijd even heel snel. Mijn vriendin heeft wel een fijne douche gelukkig.

patatkraam schreef:ik vind de douche bij mij ook niet fijn. herkenbaar.Ik douche ook altijd even heel snel. Mijn vriendin heeft wel een fijne douche gelukkig.
Zodra ik weer in groningen ben ga ik altijd direct douchen

K moet alleen wel altijd ff kloppen als een huisgenoot aant douchen is, voor k de deur uit kan xD Anders ist ook zo banketstaaf

Als k daar mee wacht dan wil ik ook niet meer xD
zo heerlijk!
Die had k nog van vorige week in de koelkast liggen. 
K heb meteen vla gepakt en ben doorgelopen
Zat nog te denken van, zal k terug staren? Maar heb k maar niet gedaan, wilde er geen energie aan verspillen xD
gelukkig wel altijd warm water, maar ik douche ook nooit zo lang, en heb een eigen gasmetertje
ik betaal geloof ik 75 per maand voor gwl, mijn huur is 325
incl 

Niet dat het hier zo slecht is, straal is oké, maar je moet weten wanneer je moet douchen. Als je om acht uur 's ochtends douchet heb je een halve minuut warm water.. Daarom douche ik vaak als ik terugkom van de les of laat 's avonds. Dan is het wel warm

Hvelreki schreef:Ik douche ook liever thuis.. In het weekend sta ik dan ook echt twintig minuten onder de doucheNiet dat het hier zo slecht is, straal is oké, maar je moet weten wanneer je moet douchen. Als je om acht uur 's ochtends douchet heb je een halve minuut warm water.. Daarom douche ik vaak als ik terugkom van de les of laat 's avonds. Dan is het wel warm