En naast trainen geef ik ook les en clinics en dat is ook heel erg leuk! Paarden die ik op locatie rijd, die worden wel gezadeld en afgezadeld. Anders red ik het qua tijd niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Ik heb gister mijn site op verschillende computers naast elkaar bekeken en qua kleur ziet het er overal nagenoeg hetzelfde uit. Het ligt dus echt aan de printer, die kan blijkbaar de kleuren niet goed omzetten. K heb via PB uitleg gekregen dat dit te maken heeft met de basis kleuren van de computer en de printer die anders zijn (met dat RGB en CMYK). Beetje jammer dus
joyce2 schreef:Ik heb zowel op mijn eigen printer (zo'n Epson 3 in 1 fotoprinter ding) als op die van mijn vader (super de luxe ding) geprint en op mijn vaders printer zag het er wel wat beter uit, maar nog steeds veeeel te donker. Wellicht staan ze beiden verkeerd ingesteld, maar ik heb geen flauw idee hoe ik uit kan vinden of de instellingen juist zijn!
JolandaS schreef:Als ik visitekaartjes laat maken of 'with compliment' cards of adresstickers dan zijn de kleuren soms net iets afwijkend. Maar dat zijn tot nu toe zulke subtiele verschillen dat ik daar niet wakker van lig.
Mijn scherm is gekalibreerd, dus ik weet dat ik daar op kan vertrouwen.
@11a: wat een leuk idee!