Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Girassol schreef:Even een oproepje in dit topic:
Het komende collegejaar start ik met de masteropleiding Orthopedagogiek en ik ben hard op zoek naar een stageplek in/rond Utrecht of Veenendaal. Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het uiteraard heel graag!
Ik werk zelf als studentbegeleider bij Inzowijs en ik ben gebeld of ik een meisje in Rhenen wil begeleiden. Nu studeer ik nog en ik begeleid al iemand dus daarom heb ik deze zorgvraag niet aangenomen, maar wie weet is het iets voor jou of iemand die je kent!
Als je iets wilt weten stuur je maar een berichtje 
Ik wil veel praktijkervaring op doen het komende collegejaar want ik kan helaas niet gaan starten met m'n master.. Het was nogal lastig om een stageplek te krijgen (niet alleen voor mij overigens; veel concurrentie + een hoop organisaties die eerst wel met stagiaires werkten, maar het komende collegejaar niet) en begin augustus heb ik besloten om m'n inschrijving in te trekken
Heel erg balen want ik wilde meteen de master achter de bachelor aan doen. Ik heb de bachelor netjes afgerond, zelfs een 8,1 als eindcijfer voor de thesis, en ik had al een brief binnen dat ik deel mocht nemen aan de master.. Dus nu ga ik het volgend jaar weer proberen en wil ik dit jaar goed gebruiken door praktijkervaring op te doen.