Nou kijk, dat is eigenlijk alles wat ik nog weet van die avond hahaha. Een duitser die wilde me feliciteren en toen gingen we zoenen haha en toen met die vrienden en vanaf daar is het eigenlijk zwart . Maar uiteindelijk was iedereen weg, ook mn vriendinnen enzo. En zat ik daar met allemaal duitsers in het duits te banketstaaf enzo how zucht.
Oh en ik heb ook sowieso de knapste jongen van het hele universum gezoend. .
Ik bij geen een Ik ben er niet blij om maar vind het ook niet erg om thuis te blijven wonen.
Isjtar
Geplaatst: 19-07-10 23:45
Ik meld me ook weer eens Die kamer waar ik zaterdag bij ging kijken was echt driedubbel niks. Op de site stond dat ie 18.5m2, maar hij was 10m2, dus we waren flink bedonderd Pim heeft al wel een kamer gevonden, dus vandaag was ik met hem en zijn moeder mee gaan shoppen bij de ikea, altijd leuk Ennnnn ik hoorde vandaag ook dat ik opeens mee mag op vakantie met Pim en zijn ouders en broertje! We gaan lekker 3 weken naar Frankrijk! Heb er echt superveel zin in!
Leuk Renske! Wij gaan bijna met zowel de familie van mij als van mijn vriendje op vakantie! Alleen mijn ouders zitten 5 km verder in een hotel en mijn broer gaat niet mee haha.
Jammer van de kamer! Ik ga deze week miss maar eens schoolspullen kopen en alle zooi opruimen
AnoukvW
Geplaatst: 20-07-10 10:57
Ja schoolspullen kopen! Wat zou je nu eigenlijk allemaal nodig hebben als je naar de uni gaat?