Volgend weekend gaat de klok weer een uur vooruit. Uur minder slapen. Uur minder leren. De toetsweek is een uur sneller voorbij. We zijn een uur dichter bij ons diploma!
Een uur dichterbij het nieuwe weekendEen uur dichterbij de vakantieEen uur dichterbij je nieuwe leven!!!!!!!!!!!
NieneWiep schreef:Iedereen is opeens netjes aan het leren? nee hoor, antwoord geven op de vraag van een of ander persoon in dit topic
Moet morgen trouwens mijn Franse luistertoets herkansen. Had eerst een 4,5 dus hoop dat ik het hoger krijg.
Hmm, na die vorige luistertoets moet t vast lukken om deze op te halen joh! Mijn sk gaat over redox, rekenen in de chemie en analytischenogwattes. Had vorige x een 3,3
Phylos schreef:NieneWiep schreef:Iedereen is opeens netjes aan het leren? nee hoor, antwoord geven op de vraag van een of ander persoon in dit topic Dankje he.
Ik hoop hoop hoop dat dinsdag mijn Duits uitvalt, anders heb ik 7 tussenuren. Nouja, geen haar op mijn hoofd (haha) die er dan nog aan denkt om erheen te gaan, maar toch.