Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hiboune schreef:ben er van overtuigd als je wilt werken je morgen werk kan hebben..
obsession schreef:hiboune schreef:ben er van overtuigd als je wilt werken je morgen werk kan hebben..
Lompe opmerking zeg..
Ik lees al een tijdje mee hier, zelf werkzoekend en lees elke keer weer hoeveel moeite men doet voor een baan en elke keer weer die teleurstelling als je een afwijzing krijgt en niet eens op gesprek mag. En jij komt hier even verkondigen dat men schijnbaar niet wil, omdat ze dan allang werk hadden moeten hebben..
Sjonge..
Cowgirl schreef:Dat is goed nieuws Haike. Wat ga je doen?
Ik heb maandag een eerste gesprek bij het reintegratiebedrijf (hier volg ik nu ook al een opleiding administratief medewerker). Hopelijk komt er dan een beetje schort in de zaak.
Ik heb inmiddels mijn zoektocht iets verbreed en zoek nu ook naar banen op de Veluwe (apeldoorn etc etc.). Ik heb daar ook al leuke woningen gezien(tussen de 110 en 125 duizend euries). Nu alleen nog die baan met een knap salaris zodat ik dat huis ook kan kopen en mijn paarden natuurlijk kan behouden.
kan gewoon niet wachte om die stap te gaan nemen.
hiboune schreef:ben er van overtuigd als je wilt werken je morgen werk kan hebben..
superpony schreef:Cowgirl schreef:Dat is goed nieuws Haike. Wat ga je doen?
Ik heb maandag een eerste gesprek bij het reintegratiebedrijf (hier volg ik nu ook al een opleiding administratief medewerker). Hopelijk komt er dan een beetje schort in de zaak.
Ik heb inmiddels mijn zoektocht iets verbreed en zoek nu ook naar banen op de Veluwe (apeldoorn etc etc.). Ik heb daar ook al leuke woningen gezien(tussen de 110 en 125 duizend euries). Nu alleen nog die baan met een knap salaris zodat ik dat huis ook kan kopen en mijn paarden natuurlijk kan behouden.
kan gewoon niet wachte om die stap te gaan nemen.
Ze zijn er wel, recreatiewoningen die veel bewoont worden het hele jaar door. Kan best netjes zijn, amar moet je elders ingeschreven staan. je krijgt alleen 100% hypotheek als het met eigen grond is en anders niet.
Werkgebied verbreden is wel beter in toerisme sector. In die gebieden wordt het nu weer druk, maar let wel op dat het meeste tijdelijk is. Dan zit je nog met de winter he?!
hiboune schreef:ik kan geen werk vinden.. bah er is helemaal niks wat bij me past..(betekent ik voel me te goed voor de supermarkt)
maar ondertussen fijn op een uitkering teren of zitten zeuren dat ze geen geld hebben..
maar goed ik hou verder me mond hier
succes allen!