Ik lees al een tijd mee en loop al een hele tijd met een idee rond.
Onlangs heb ik na lang wikken en wegen een pony-fiets setje uit Amerika over laten komen.
Voorheen waren ze alleen als complete set dus incl. fietsje te koop, maar nu als set dus ik dacht nu probeer ik het eens.

De verzendkosten zijn dusdanig hoog dat deze puur was om te kunnen beoordelen hoe de kwaliteit is.
(transport was net zo duur als de set)
nou ik kan zeggen

Nu heb ik uitgebreid contact met het bedrijf wat dit verkoopt en probeer een mogelijkheid te vinden om de sets, dus zonder een fietsje in Nederland te gaan verkopen.
Probleem is dat het bedrijf in California gevestigd is en de meeste vervoerders eerst naar de oostkust van de US per wegtransport vervoeren voordat het op de boot kan.
Daarnaast is het een te grote investering om een container vol te laten komen. en in de eerste instantie bv 75 stuks geeft een transport volume van misschien 3 m3 dus dan is container vervoer ook nog erg duur.
Is er hier iemand die ervaring heeft met transport vanuit de west kust van de US?
Denken jullie dat hier een markt voor is als de set toch wel tussen de 80 en 100 euro moet gaan kosten?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Elvira