Van 2de rijschool ook mail ,moet kiezen met gevoel en intuïtie .. Eerste heb je alleen lesprijs en dr 2de is gewoon een menu bij de Chinees kiezen
. Verrekte lastig , hoe hebben jullie je rijschool gekozen ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Rebecca schreef:Succes vandaag !
Van 2de rijschool ook mail ,moet kiezen met gevoel en intuïtie .. Eerste heb je alleen lesprijs en dr 2de is gewoon een menu bij de Chinees kiezen.
Verrekte lastig , hoe hebben jullie je rijschool gekozen ?
PrinceAmos schreef:Ik heb vandaag ook nog een rijlesje staan.. over 2 weken al afrijden. Rijschool gaf me advies voor 35 lessen, hier heb ik ook voor betaald. Echter zit ik nu op de 15 lessen en red ik 20 lessen nooit in 2 weken natuurlijk.. stel ik slaag. Met 25 lessen.. dan heb ik voor 10 lessen teveel betaald. Kan ik dat geld terug krijgen of hoe zit dat precies?
, niet te druk maken nu al . Wanneer ga je af rijden ?
Ymor schreef:Gefeliciteerd!! Fijn dat je precies de juiste hebt getroffen
) gereden, die examinator heeft namelijk een akelig plekje waar hij de bijzondere verrichting laat uitvoeren tot grote ergernis van instructeurs, kandidaten én blijkbaar ook omwonenden. Ook ik ben daar dus gezakt. Toch is het niet onmogelijk om daar te keren en dat hebben we dan vandaag ook geoefend. Want het was natuurlijk niet zeker dat ik niet dezelfde examinator zou krijgen. Toch prettig dat we het hebben kunnen oefenen en dat het toen wél lukte maar dat ik het daar niet hoefde te doen tijdens het examen.
altijd fijn om geslaagd te zijn haha..