Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Zie ik net een vacature voorbij komen (niet iets voor mij, maar zat de tekst te lezen), bij een bedrijf voor luxe tuinmeubels oid…staat er bij de opsomming aan eisen dat je een 'gezonde levensstijl' moet hebben![]()
![]()
(functie was telefoniste/adm. medewerkster)
Zet er dan gewoon bij dat je een fotomodel zoekt (je moest ook een foto bijvoegen)
Kinke schreef:Zie ik net een vacature voorbij komen (niet iets voor mij, maar zat de tekst te lezen), bij een bedrijf voor luxe tuinmeubels oid…staat er bij de opsomming aan eisen dat je een 'gezonde levensstijl' moet hebben![]()
![]()
Zet er dan gewoon bij dat je een fotomodel zoekt (je moest ook een foto bijvoegen)
![]()
Ir1ne schreef:Kinke schreef:Zie ik net een vacature voorbij komen (niet iets voor mij, maar zat de tekst te lezen), bij een bedrijf voor luxe tuinmeubels oid…staat er bij de opsomming aan eisen dat je een 'gezonde levensstijl' moet hebben![]()
![]()
Ik heb ook eens een voorbij zien komen, waarop stond: vanwege de aard van organisatie en het product wat wij verkopen hechten wij veel waarde aan iemand met een gezonde en doordachte leefstijl ( of iets in die richting )
![]()
Ir1ne schreef:Nou we gaan lekker. Vanmorgen een gesprek, was 2e gesprek, met 2 andere mensen. Zeggen ze ineens dat het technsiche aspect toch wel erg belangrijk is ( heb in het begin bij het uzb gezegd, ik ben niet technisch, heb ook geen technische opleiding gedaan, dus daar moet wel rekening mee worden gehouden ) ze zochten echt een sterk iemand op commercieel vlak, vandaag zeiden ze ineens dat er een grote twijfel ligt op het technische aspect omdat ik daar geen ervaring in heb/opleiding in heb... pffffffff.... nou ben benieuwd.
Voor die van het gesprek van woensdag een afwijzing gekregen. Er was iemand met meer ervaring met douane en exportdocumentatie..
Ir1ne schreef:Dat heb ik uiteraard gezegd, maar daar hebben ze in het begin natuurlijk niks aan..
Ir1ne schreef:De concurrentie is op dit moment dermate dat ze dat ook niks kan schelen hoor..
Ze pakken gewoon diegene die op dat moment het beste in hun organisatie past.
kimberly1995 schreef:En wie zegt dat dat degene is met de meeste ervaring?
Je bent immers al zo ver gekomen, zonder al te veel technische kennis.
Je kan alleen maar hopen op het beste en ik hoop met je mee!