Nou zelfs een stage vinden was een ramp. Heb bijna een jaar gesolliciteerd voor een stage.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelys schreef:Ja en de universiteit was bij mij ook niet eerlijk. Zij gaven aan de veel mensen binnen een jaar als psycholoog aan het werk waren. Dat is gewoon niet waar of alleen maar onbetaald. Al mijn vrienden zijn wat anders gaan doen. 1 vriendin heeft geluk gehad en was naar Engeland toe geemigreerd en heeft daar een baan als psycholoog. Ook zij doet het deels op vrijwilligerswerk.
lovelys schreef:Ja dat is niet echt praktisch. Is recruiter iets voor je? Ik kreeg namelijk de vraag waarom ik die kant niet op ging.
Kayleigh327 schreef:lovelys schreef:Ja dat is niet echt praktisch. Is recruiter iets voor je? Ik kreeg namelijk de vraag waarom ik die kant niet op ging.
Ja die vraag heb ik ook al meerdere keren gekregen. Is alleen echt totaal niets voor mij. Ik krijg al de kriebels als ik er aan moet denken dagelijks aan de telefoon te hangen met allerlei mensen/bedrijven en die koste wat het kost te overtuigen iets te doen/kopen.
Ben niet zo iemand die alles voor elkaar krijgt door te praten helaas![]()
Ga denk ik liever richting de personeelszaken of interne communicatie. Maar ben ook nog steeds aan het orienteren.