Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik vond een paar keer lessen bij een andere instructeur juist heel fijn en verfrissend. Dan heb je toch weer een nieuw paar ogen die je misschien op dingen kan wijzen die er anders bij in schieten
super 
ikke schreef:Polly schreef:Wij lessen allemaal met alle leerlingen en het is juist heel verhelderend.
Als mijn instructeur dat niet zou willen zou ik me eerder afvragen wat diegene dan wil verbergen
Dat was ook mijn gedachte......
Ga eens bij Polly lessen

, dat is lang pff
Als je die lessen hebt MOET je wel.
. Maar de tijdsdruk bij CBR werkt ook niet bepaald , dan ben ik zo 1 die al snel een fout maakt uit stress van ik moet nu wat
Deetjeeuh schreef:Tijdsdruk is er nu vanaf! Enkel nog bij gevaarherkenning.
Maar het ging wel allemaal goed gelukkig. Had alleen niet door dat ik bij onze eigen auto de lampen zelf moet aanzetten, bij de lesauto ging dat automatisch haha. Gelukkig hebben we een hele lichte kleur auto... Polly schreef:Blokkeer je omdat je iets moet bedenken?
Je mag altijd de auto even stil zetten om na te denken he. Bedenk ook dat als je een omkeeropdracht krijgt je eigenlijk in 98% van de gevallen een mogelijkheid hebt voor de bocht achteruit, gebruik die wetenschap en zoek daar een mogelijkheid voor.
Mandarijn schreef:Polly schreef:Blokkeer je omdat je iets moet bedenken?
Je mag altijd de auto even stil zetten om na te denken he. Bedenk ook dat als je een omkeeropdracht krijgt je eigenlijk in 98% van de gevallen een mogelijkheid hebt voor de bocht achteruit, gebruik die wetenschap en zoek daar een mogelijkheid voor.
Mag ik je even een pb sturen anders?
Deetjeeuh schreef:Tijdsdruk is er nu vanaf! Enkel nog bij gevaarherkenning.
.
)