Hier ook vanaf 1 juli zonder baan..... Ik heb nu een leerlingcontract van 28 uur (BBL maatschappelijke zorg) zodra ik 30 juni mijn diploma is mijn contract afgelopen en zit ik dus zonder baan. Waarschijnlijk kan ik nog 2 maanden voor een aantal uren doorwerken via het flexbureau. En heel misschien een zwangerschapswaarneming vanaf 1 september maar dat is allemaal nog niet zeker. Ik ben al wel druk aan het solliciteren maar het wil allemaal nog niet zo vlotten...
Nog meer goed nieuws, zojuist nog een uitnodiging ontvangen. Ik heb nu in de week van 12 mei drie gesprekken, waarvan eentje dus het tweede ronde gesprek is. Ik moet er nu toch wel eentje binnen kunnen hengelen....
Ir1ne
Geplaatst: 01-05-14 17:49
vuurneon schreef:
Gefeliciteerd!
Is het trouwens raar als ik de manager van mijn werk vraag om eens een brief van mij na te kijken?
Lijkt me niet, hij weet ook dat je solliciteert toch? Mijn vorige manager heeft ook mijn CV toen nagekeken en me geholpen met mń CV en meerdere brieven.
Manager zegt het eigenlijk zo; in het kader van bedrijfsbelang wil ik je dolgraag houden en houd ik je ook, maar voor je eigen belang en mij persoonlijk gun ik je echt wat anders.
Dat zeggen ze waar ik nu werk ook tegen mij... is wel een fijn idee, toch?
vuurneon
Geplaatst: 01-05-14 18:44
Absoluut! Alle steun ook; kan gelijk vrij krijgen als het in het belang is voor mijn toekomst. Ook al geef ik het pas een paar dagen van te voren door Met dank aan collega's ook natuurlijk!
Idd, same here alleen de manager "weet"nus dat iks ( omdat ie het niet vraagt, maar hij heeft het vermoeden wel , als hij het vraagt krijgt ie gewoon de waarheid ) maar ik krijg altijd vrij indien nodig gelukkig werk ik maar halve dagen dus dat is wat makkelijker met plannen