Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SavannahNx schreef:Wat er dus was, op de site waar ik het oefenexamen maakte, dan is het bijvoorbeeld gas los het goede antwoord, maak ik hetzelfde ecamen nog een keer zegt ie dat bvb remmen of niks het goede antwoord is dus hij wisselt steeds.. dan kun je het idd nooit goed maken :’)
Polly schreef:SavannahNx schreef:Wat er dus was, op de site waar ik het oefenexamen maakte, dan is het bijvoorbeeld gas los het goede antwoord, maak ik hetzelfde ecamen nog een keer zegt ie dat bvb remmen of niks het goede antwoord is dus hij wisselt steeds.. dan kun je het idd nooit goed maken :’)
Is er dan niet een heel klein verschil in de foto? Dat doen ze ook een beetje expres zodat je geen plaatje gaat leren maar elke keer weer echt de situatie bekijkt
SavannahNx schreef:Vandaag de hele dag (na mn werk en na paard gedaan te hebben) geleerd voor mn theorie. Morgen aan de beurt. In mijn hoofd snap ik alles en vergeet ik niks maar de oefentoetsen.... niet geslaagd. Bij allemaal niet. Gisteren toevallig voor 1 geslaagd maar die had ik dan ook wel al 6 keer gedaan met dezelfde vragen. Ik vrees er voor dat ik hem niet in 1x ga halen..
PrinceAmos schreef:SavannahNx schreef:Vandaag de hele dag (na mn werk en na paard gedaan te hebben) geleerd voor mn theorie. Morgen aan de beurt. In mijn hoofd snap ik alles en vergeet ik niks maar de oefentoetsen.... niet geslaagd. Bij allemaal niet. Gisteren toevallig voor 1 geslaagd maar die had ik dan ook wel al 6 keer gedaan met dezelfde vragen. Ik vrees er voor dat ik hem niet in 1x ga halen..
De tip die ik je kan geven is, denk logisch na.. het tijds balkje is nu weg, die heb je alleen bij gevaren herkenning. Het komt goed
ikke schreef:SavannahNx schreef:Gezakt helaas.. 2 fout teveel.. er waren er nog 4 van de curcus en er is er maar 1 geslaagd..
Zegt dat iets over de deelnemers of de kwaliteit van de cursus?
Wel balen, volgende keer meer succes.
LadyMadonna schreef:8 dec mag ik weer...
Savannah, had je wel het idee dat je het goed beheerste na de cursus? Waar had je de fouten?