Astaloca schreef:Oh wat jammer dat het in den haag is
Dat had ik dus met mijn allergieën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:![]()
![]()
![]()
Ff offtopic:
Ik krijg net bij een marktplaats op FB een oproep onder ogen voor iemand die vieze en afgetrapte sneakers spaart/verzameld, ik heb nog wel ouwe en kapotte/afgetrapte, met het verzoek om dr nog ff flink mee door de drek en paardenvijgen te smeren en dan krijg ik er 30 euro voor.. dat is nog eens makkelijk verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard laat ik haar eerst betalen en daarna stuur ik ze op. Er wordt nogal wat ophef over gemaakt bij haar oproep maar ik vind het eigenlij wel hilarisch.. 30 euro voor schoenen die eigenlijk containerrijp zijn vindk geen straf
Ir1ne schreef:![]()
![]()
![]()
Ff offtopic:
Ik krijg net bij een marktplaats op FB een oproep onder ogen voor iemand die vieze en afgetrapte sneakers spaart/verzameld, ik heb nog wel ouwe en kapotte/afgetrapte, met het verzoek om dr nog ff flink mee door de drek en paardenvijgen te smeren en dan krijg ik er 30 euro voor.. dat is nog eens makkelijk verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard laat ik haar eerst betalen en daarna stuur ik ze op. Er wordt nogal wat ophef over gemaakt bij haar oproep maar ik vind het eigenlij wel hilarisch.. 30 euro voor schoenen die eigenlijk containerrijp zijn vindk geen straf
Anoniem schreef:Succes Barbara88
Ik meld me weer hier. 2 weken geleden re horen gekregen dat ik in de laatste ronde toch niet werd aangenomen.
Nu weer verder aan het kijken. Ik blijf mijn huidige studie doen, alleen wil dat deeltijd gaan doen.
Omdat ik dus daarnaast wil werken (nog steeds)
Als iemand tips heeft voor mij?! Heb havo, vwo, propedeuse pabo en voedingsdeskundige level 1 diploma. Wil liefst iets met kinderen, jeugd doen met betrekking tot begeleiding. Heb al gekeken naar bijles geven etc.
Voor andere die in de buurt van den haag wonen: dierenasiel daar heeft 2 vacatures! Eentje als verzorgster en andere tijdelijk receptioniste. Ik zou de eerste doen liefst voor een tijd, maar met mijn allergieën geen goed idee!
Dus voor diegene die het wel wat lijken, bij dierenasiel Haags dierencentrum in den haag. (Link kopiëren lukt niet. Zit op mobiel)