Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinePine schreef:Algemene voorwaarden moet ik ook nog opstellen ja. En mijn website is al wel gepubliceerd maar nog niet helemaal af. Naast mijn vaste baan en studie en lesgeven is het soms lastig gaatjes vinden om ervoor te gaan zitten. Binnenkort ga ik nog een halve dag minder werken en heb ik een volledige werkdag voor dat soort dingen.
Bovenaan mijn lijstje staat mu het laten ontwerpen/ maken van een logo. Hebben jullie een logo en door wie laten maken? Of misschien andere zinvolle tips in die richting?
Rianne_ schreef:Nou, dat is nog best lastig 11AFotograaf.. Heb een Facebook en Instagram pagina geopend. Daarnaast wil ik blogs aan gaan schrijven en meepraten op verschillende fora. Maar verder blijf ik een beetje hangen..
Jeany schreef:Wat jammer! Zag allerlei leuke FB berichten van je bedrijf voorbij komen op Facebook. Met die modellen zag het er vet netjes uit!
LisaFaded schreef:Jeany schreef:Wat jammer! Zag allerlei leuke FB berichten van je bedrijf voorbij komen op Facebook. Met die modellen zag het er vet netjes uit!
Ja klopt, ik was heel goed op weg. Me neef is accountant en die zal verder ook helpen. Echter hij zei dat omdat ik zo'n kleine onderneming heb, niet hoef in te schrijven bij de KvK eigenlijk. Dus zou gewoon door kunnen gaan. Net toen ik me had uitgeschreven stroomde de bestellingen binnen
Rianne_ schreef:LisaFaded schreef:Ja klopt, ik was heel goed op weg. Me neef is accountant en die zal verder ook helpen. Echter hij zei dat omdat ik zo'n kleine onderneming heb, niet hoef in te schrijven bij de KvK eigenlijk. Dus zou gewoon door kunnen gaan. Net toen ik me had uitgeschreven stroomde de bestellingen binnen
Voor zover ik begreep heb je altijd een KVK nummer nodig als je via internet verkoopt toch?
Ik vind je shop er wel heel goed en netjes uitzien. Zonde dat je je hebt uitgeschreven!