Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne_ schreef:Leuk LadyMadonna!![]()
Ik heb voor maandag een afspraak voor het inschrijven bij de kvk. Weet iemand hoe lang zo'n gesprek ongeveer duurt? Kan ik daar even rekening mee houden.
Verder is de webshop geregistreerd en het logo gemaakt. Alleen nog even wachten tot het uittreksel kvk binnen is zodat ik verder kan. En dan nog wachten op de leveranciers..
holly schreef:Postbode heeft zijn kaart en merci gekregen. Ik was het niet zelf, maar hij zou blij verrast hebben gekeken. Nou daar doen we het voor he
LadyMadonna schreef:Drukste tijd van het jaar, in september al bellen voor een afspraak (geen vaste klant), en dan zonder boe of bah gewoon niet op komen dagen![]()
Dat ik nu even pauze heb vind ik niet erg, maar ik heb best wat mensen teleur moeten stellen omdat ik vol zit.... Wat vinden jullie? Factuur sturen?
LadyMadonna schreef:Drukste tijd van het jaar, in september al bellen voor een afspraak (geen vaste klant), en dan zonder boe of bah gewoon niet op komen dagen![]()
Dat ik nu even pauze heb vind ik niet erg, maar ik heb best wat mensen teleur moeten stellen omdat ik vol zit.... Wat vinden jullie? Factuur sturen?