Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Osiannaa, goed naar kijken hoor en beëindig je zelf je contract of loopt het af? Daar zit ook nog verschil in mbt concurrentiebeding!
Balen MDH (die streepjes zijn lastig) hoop dat je snel iets vindt!
Wat voor vak doe je RoyceMack en ik ben ook wel nieuwsgierig naar wat je nu gaat starten?
Janine1990, in het verleden heb ik dit ook gehad en ben toch blijven hangen omdat ik overgehaald werd maar alles wat beloofd werd, kwamen ze niet na dus het bleef dezelfde saaie baan en ik ben uiteindelijk toch vertrokken. Volg je gevoel!
Kevinsky, dat is humor zeg, daar zou ik ook om moeten gniffelen!
Ohhhh ik ben gebeld! Mag morgenavond op gesprek voor die ene baan, terwijl ik niet meer zou solliciteren maar dit is te mooi om niet te proberen! Vind het reuzespannend en stiekem hoop ik op een leuk gesprek!
Yltje schreef:Hoe handelen jullie het af als je een aantal sollicitatie eruit hebben gestuurd maar nog niks gehoord hebben?
Ik heb er afgelopen week een stuk of 5 uitgedaan waarvan 1tje me er heel erg trekt, 1 een open sollicitatie was bij een oud stage bedrijf, en 1 wat eigenlijk een interne vacature was maar ik via mn schoonvader doorgestuurd kreeg..
Nu wil ik eigenlijk die ene bellen die me erg trekt ( daar heb ik de opleiding gedaan waar ik nu werk voor zoek ) Maar ik heb op de website al gelezen dat de procedure wel 2 weken in beslag kan nemen..
Maar ik wil natuurlijk zoveel mogelijk kans maken..
Iemand tips?
nontie schreef:Donderdagmiddag gebeld, vrijdag gesprek, vandaag contract getekend en morgen beginnen.
Soms kan het heel snel gaan, helaas wel tijdelijk maar we zijn in ieder geval weer even onder de pannen