Ir1ne schreef:kimberly1995 schreef:Nou moet je niet gaan denken dat ik je onderuit wil halen of betweterig wil doen, maar ik vind gewoon dat je niet zo respectvol tegen me praat en daar stoor ik me een beetje aan. Je bent niet beter, zeer zeker ook niet slechter. We zijn beide mensen die een baan zoeken en een minimum nodig hebben voor een bestaan of we nou alleen de basisschool hebben gedaan of 3 universitaire opleidingen..
Excuse you? Niet zo respectvol? ik denk dat jij idd heel betweterig doet. Ik weet ook niet alles, nee idd, maar ik ben jong en ik realiseer me dat ook heel goed.. Ik heb het woord beter niet in de mond gehad, maar ik denk dat jij je terdege niet realiseert hoe de markt op dit moment in elkaar steekt. Als je alleen maar lieve woordjes en een aai over je bol wil ben je bij mij niet goed.. Ik heb best goeie zin en ben ook bereid om iedereen te helpen, vraag meerdere hier maar die ik al meerdere malen een vacature heb gestuurd, maar jij wil niet geholpen worden. Je reageert op elke tip of elk commentaar behoorlijk agressief of met "jamaar".. Eens naar jezelf kijken lijkt me goed. Heb ik ook moeten doen!
Daarnaast hebben Sonja en Kinke me ook al aangevuld geloof ik... Nogmaals, als jij denkt dat je er zo komt, wens ik je veel succes en dan hoop ik van harte dat het jou op die manier wel lukt. Als je dat lukt, zou ik ook graag weten hoe, dan kan ik dat namelijk ook toepassen!
Knap dat jij weet of ik geholpen wil worden of niet! Voor de rest ga ik er niet op in, want blijkbaar mag een mening hebben tegenwoordig niet, sorry daarvoor.