Succes met je zoektocht. De aanhouder wint.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberly1995 schreef:Ier schreef:Dikke prima als dat een keuze is waar jij achter staat.![]()
Voor een ieder is dat persoonlijk en kan dat dus anders zijn. Zolang jij uitkomt en werk kunt vinden: super fijn!
Dat hoop ik wel ja. Ik ga binnenkort beginnen met zoeken en wil beginnen na de zomervakantie. Werk nu al bijna 2 jaar in een kledingwinkel, dus heb al wel wat ervaring.
Ir1ne schreef:Ik vraag niet enorme bedragen, maar het minimumloon is 1450 ofzo.. BRUTO. Daar kan ik niet mee rondkomen..kimberly1995 schreef:
Dat hoop ik wel ja. Ik ga binnenkort beginnen met zoeken en wil beginnen na de zomervakantie. Werk nu al bijna 2 jaar in een kledingwinkel, dus heb al wel wat ervaring.
Ik denk dat je als 19jarige niet echt veel te eisen hebt... dan is het helemaal voor jou 20 anderen... maar goed, ik wens je succes
Merileth schreef:Oh mijn god mri, dat verhaal, ik zie mezelf ook al zoiets doen vrees ik![]()
Enne dames, ik heb meer goed nieuws, vanavond al een mailtje gekregen van de betreffende ouder, vrijdagmiddag gaan we kennismaken! Ik vind het ongelooflijk spannend allemaal eigenlijk, de eerste echte opdracht (als het klikt).
Morgen maar eens alles goed gaan voorbereiden.
Ir1ne schreef:Tsja.. maar ik heb een MBO 4 en een HBO opleiding afgerond en ik ben 26... en zelfs ik krijg al te horen je bent wel erg jong.. blabla..
Maar meid, als jij het zo goed weet: ik wens je er veel succes mee en hoop dat t jou wel lukt.
Kinke schreef:Was het maar zo simpel, dat het ligt aan hoe je je opstelt. Ik heb altijd hard gewerkt, pak dingen vlot op, voel me erg verantwoordelijk voor wat ik doe, maar werkgevers hebben zoveel keus momenteel, voor jou niet 10 anderen maar 100 anderen. En daar is er altijd wel iemand bij die klem zit en dus geen keuze heeft om tegen een oneerlijk laag loon te werken.
kimberly1995 schreef:Nou moet je niet gaan denken dat ik je onderuit wil halen of betweterig wil doen, maar ik vind gewoon dat je niet zo respectvol tegen me praat en daar stoor ik me een beetje aan. Je bent niet beter, zeer zeker ook niet slechter. We zijn beide mensen die een baan zoeken en een minimum nodig hebben voor een bestaan of we nou alleen de basisschool hebben gedaan of 3 universitaire opleidingen..
Fiebie schreef:1450 bruto??? Is dat legaal??
Voor welke leeftijd?
Kriel schreef:1450 bruto parttime?
Kriel schreef:Kinke schreef:in your dreams Kriel
Niet in die van mij gelukkig
Maar daar mocht ik niets meer over zeggen![]()