Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fury_berber schreef:Rubiquil schreef:Wie heeft er eigenlijk allemaal biologie? Ik MOET dat volgende week halen, anders ben ik gezakt want ik heb voor wiskunde een 5 op mijn eindlijst.. 99% zeker
Ik heb ook bio..
Wat moet je op bio halen om een 6 te staan dan?

Annelous schreef:ook iemand sk 1,2?
Annelous schreef:@fury_berber : ook een drukke week dus volgende week! heb je wiskunde gehaald?
Is er nog iemand hier met sk 1,2 die dit snapt?:
En snap jij misschien dat van die pieken bij massaspectometrie? laatste 2 vragen 2004-I
Kom er echt niet uit
SplashIsLief schreef:Bij die grafiek had ik eerst wel het goede bedacht, maar toen toch het verkeerde gekleurdWat had jij bij die grafiek gekleurd?Ik wist dat echt niet. En vraag 16 kwam ik ook niet uit.
Vraag 16 was idd erg vaag
Een aantal mensen hadden het erover dat ze er 0,58 uit hadden ofzo en dat het maar fout was, maar ik zou het echt niet weten 
roxiie schreef:Dat is echt klóte zegEcoo ging echt zoo bagger, moest een 5,2 halen, nou dat heb ik dus echt nooit!
K heb m'n her al te pakken ( of ben misschien zelf al wel gezakt.)
K had Engels slechts 15 punten ( is goed voor tussen de 2,6 en 4,6 had een 5 nodig voor een 5,5) en k had een 5 op frans1 het examen mee ingenomen, heb nu dus al 2 5'en
Ik kan echt wel janken
MoonWencke schreef:SplashIsLief schreef:Bij die grafiek had ik eerst wel het goede bedacht, maar toen toch het verkeerde gekleurdWat had jij bij die grafiek gekleurd?Ik wist dat echt niet. En vraag 16 kwam ik ook niet uit.
Vraag 16 was idd erg vaag
Een aantal mensen hadden het erover dat ze er 0,58 uit hadden ofzo en dat het maar fout was, maar ik zou het echt niet weten
. Dus je mag sowieso 2,2 punt hebben als je wil (in geval van hysterisch hoge norm van 2). Manon88 schreef:Ja is goed, hoef toch maar een 6 voor een 7 te halen. Dus je mag sowieso 2,2 punt hebben als je wil (in geval van hysterisch hoge norm van 2).
, kon dat maar !
MoonWencke schreef:Eefangel en Fury_berber: Waar ergens in Utrecht zoeken jullie een kamer? Want op http://www.kamerhulp.nl staan d'r behoorlijk wat bij