Sbine, dat vind ik wel heel netjes van die leraar. Dat jullie nog een dagje mogen komen voor uitleg

En super van je ckv!
Spoec, misschien heb je stiekem nog wel heel veel dingen goed bij je andere examens.
Er is nog hoop hoor

We duimen nog voor je

Ik had voor mijn scheikunde po een 7.0

Sta nu een 6.7
(maar moet nog 1 toets maken

Iemand nog herkansingsadvies? Had voor mijn luistertoets een 5 en weet dus niet wat ik het beste kan gaan herkansen.... Tellen beide even zwaar mee 20 %. Sta nu een 6.1 voor Engels en ietsjes hoger zou natuurlijk wel lekker zijn 
Heb wel het meeste nog gelezen, maar niet zoveel gepost. Heb net 1,5 week toetsweek achter de rug, drie dagen ervoor in Hamburg gezeten voor een project van natuurkunde, dus had het druk druk druk met leren in de toetsweek (niet goed gepland dus
, een 8,5 voor een scheikunde PO die ik niet geloof (de helft samen moeten doen en mijn partner heeft een 5,2, dus dan moet ik het einde foutloos hebben gedaan ofzo
), een 8,5 voor m'n Engels mondeling, super blij mee natuurlijk! En nog een 9,6 voor wiskunde 

Van die cijfers kan ik alleen maar dromen 

). Enfin, ik zat ff in een kleine schooldip maar door die cijfers ben ik weer gemotiveerd