(dagtekening 1-6)
Succes verder allemaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MerelV schreef:hebben jullie allemaal een definitieve aanslag gekregen? Ik heb een voorlopige aanslag, terwijl er in mijnbelastingdienst staat dat ik geen voorlopige aanslag krijg, maar alleen een definitieve. Ik begrijp niet zo goed waarom?
manonutjuh schreef:Marjoow schreef:Yes. Ik heb bericht. Dagtekening 12 juni.
Betekent dat, dat het bedrag binnen een week ná 12 juni overgemaakt wordt, of vanaf vandaag binnen een week?
Hier is hij ook definitief
Binnen 10 werkdagen na dagtekening.
purny schreef:Waarom krijgen sommige gelijk een definitieve aanslag en ik een voorlopige?
Geld heb ik denk ik nog niet. Moest m'n schoenen laten maken en dat is prijzig. Dus daar gaat m'n geld heen
Celiien schreef:purny schreef:Waarom krijgen sommige gelijk een definitieve aanslag en ik een voorlopige?
Geld heb ik denk ik nog niet. Moest m'n schoenen laten maken en dat is prijzig. Dus daar gaat m'n geld heen
Omdat bij de definitieve alles ofwel is gecheckt, of dat ze direct ervan uitgaan dat hij goed is. Bij de voorlopige ronde moet het nog worden gecheckt en ben je dus in de ‘1 op 1000 die grondig nagekeken wordt’-pot gekomen.
Ik zou het als ik jou was niet direct uitgeven, het kan zijn dat je aangifte niet goed was en dan moet je t terugbetalen![]()
Nu is dat wel zo bij de directe dat t alsnog kan, maar dan moet er sprake zijn van een ‘nieuw feit’