Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Erg blij mee aangezien we, groepsopdracht, niet weten of we direct een voldoende gaan scoren. Anders had het ons de herkansing gekost en bij een onvoldoende was het nu al bye-bye-zwaai-zwaai propedeuse geweest
Balou_k schreef:KirstenHorse, ik denk dat Pikkepor het Belgische onderwijssysteem volgt.
Daar gaat het niet tot 10, maar tot 20.
5,9 voor bedrijfseconomie waar ik hem echt voor scheet en een 7,1 voor Nederlands
Het afgelopen project (elk halfjaar een groot project) tegen alle verwachtingen met een 7.1, 8 en 7.5 afgesloten waarmee ik afgerond een vette 8 sta!
dus vrijdag opnieuw inleveren en hopen dat het dan wel in orde is xGwenn schreef:Ja is nog aan te passen, ofja kreeg vandaag de feedback en heb het dus al aangepastdus vrijdag opnieuw inleveren en hopen dat het dan wel in orde is
Veel mental breakdowns zijn al langsgekomen.Resistance schreef:Hier inmiddels al 32 studiepunten binnen... Niet zonder slag of stoot, helaas.Veel mental breakdowns zijn al langsgekomen.
Hoe gaat het bij jullie?
. Achteraf weet je waar je het voor doet
Vandaag ook nog een salesgame gehad. Leuke maar lange dag. Morgen en donderdag wel vroeg klaar en dan alweer een week vrij (vakantie). Hebben jullie volgende week ook vakantie?
Resistance schreef:Hier inmiddels al 32 studiepunten binnen... Niet zonder slag of stoot, helaas.Veel mental breakdowns zijn al langsgekomen.
Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb nog geen idee hoe ik dat ooit van buiten ga leren.
heb 2 hers al en zit nu op 15 studiepunten.