Bij ons wordt ook iedereen gebeld. Maar als je gezakt bent krijg je de teamleider aan de telefoon en anders je mentor dus als de eerste gebeld is door de mentor is de rest ook allemaal geslaagd.
Hier wordt ook standaard iedereen gebeld tussen 13:00 en 14:00 door de mentor. Eerst de gezakten en dan de geslaagden. Ik zal bijna niet durven opnemen als ik al om 13:00 word gebeld.
Valt nog mee eigenlijk, maar dat wordt donderdag wel anders xD
Hoe bevalt de vakantie bij jullie?
spookyskippy
Geplaatst: 12-06-16 20:04
Heerlijk. Ben wel blij dat ik werk heb, hele dagen thuis zitten is niks voor mij. Afgelopen week een weekje op vakantie geweest met de meiden van mijn klas. Donderdag mag ik gelukkig werken tot 13:00 uur, scheelt weer een hoop zenuwen. Ben eigenlijk al overtuigd dat ik geslaagd ben.
Ik ben donderdag de hele dag gewoon aan het werk. Mag mijn telefoon gewoon bij me houden en neem dan op. Feestje vieren met collega's is een stuk leuker dan in je eentje met de kat omdat je ouders op vakantie zijn
Ik begin ook al aardig zenuwachtig te worden... Heb ook echt geen idee of ik wel of niet geslaagd ben dus dat maakt het er niet echt beter op haha. Maar goed, ik heb er alles aan gedaan dus mocht ik niet slagen dan heb ik mezelf niets te verwijten!