Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
paljaslaura schreef:Allemaal lekker bezig!
Ik heb mijn eerste drie studiepunten binnen met een 6,8
paljaslaura schreef:Allemaal lekker bezig!
Ik heb mijn eerste drie studiepunten binnen met een 6,8

Ik heb echt het gevoel dat wij niks doen/leren op school, en ben stiekem al een beetje aan het kijken of ik volgend jaar misschien van school kan veranderen, al hoop ik dat dat niet nodig gaat zijn want ik vind het echt heerlijk wonen in Rotterdam.

Uiteindelijk krijg je, net als bij HBO recht, een bachelor of laws. SuzanH schreef:Dankjulliewel! Ik studeer nu SPH maar merk dat het niet helemaal mijn ding is.. misschien is SJD dan juist een goede overgang maar misschien ook weer juist niet, ik wist in ieder geval niet dat het bestond dus ik ga even erop zoeken. Dankjulliewel!
Iselda schreef:SuzanH schreef:Dankjulliewel! Ik studeer nu SPH maar merk dat het niet helemaal mijn ding is.. misschien is SJD dan juist een goede overgang maar misschien ook weer juist niet, ik wist in ieder geval niet dat het bestond dus ik ga even erop zoeken. Dankjulliewel!
Kun je misschien uitleggen wat van sph niet je ding is? Ik zou gewoon open dagen bezoeken, rechten en sjd. Dan kun je het eens vergelijken. Ik vind de communicatieve vakken niet top, maar denk dat ik alsnog liever sjd doe dan rechten, heb t idee dat dat veel taaier is, maargoed, dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.