Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
roooooss schreef:Hier gaat het erg goed! Vandaag debat gehad over de stelling gezond eten moet goedkoper worden. En waarbij ik tegen was. De docent vond dat ik erg gegroeid was in mijn vaardigheden. Altijd fijn om te horen!
roooooss schreef:Hier gaat het erg goed! Vandaag debat gehad over de stelling gezond eten moet goedkoper worden. En waarbij ik tegen was. De docent vond dat ik erg gegroeid was in mijn vaardigheden. Altijd fijn om te horen!

, ik ben gestopt na het halen van mijn vmbo diploma en nu dus weer gestart op de vavo.
. Ik spreek docenten netjes met u aan(want dat heb ik geleerd 'vroegah' en ben dat zo gewend vanuit mijn werk in de horeca), maar dat je/jij wordt ik helemaal kriegel van. Iris965 schreef:Hoi allemaal! Ik breek even in op jullie topic. Dit jaar ben ik begonnen met mbo, na veel slechte ervaringen met de school ben ik ermee gestopt en nu zit ik in 3 havo. (eigenlijk zou ik nu in de vijfde moeten zitten) in 4 havo was geen plek meer.
Bijna iedereen die ik ken zegt dat 4 havo het moeilijkste jaar is van alle vijf jaar.
Wat zijn jullie ervaringen?
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat de mensen op de havo veel meer respect voor elkaar hebben dan op het vmbo.
Lekker in de herfstvakantie bijwerken!
Wel vervelend dat jullie zo achter lopen bij Nederlands.. Hoe ver ben jij met je pws? Heb je al onderzoek uitgevoerd?
Vandaar dat ik hier de laatste tijd echt heel weinig geweest ben, sorry!
Bij de presentatie van wat jouw groepje tot nu toe had voor het pws waren de meesten echt nog niet ver, wij waren de enigen die al concrete vragen hadden e.d. en genoeg stof om te onderzoeken (en ook al daadwerkelijk begonnen waren). Als feedback kregen we dat we beter de laatste deelvraag buiten beschouwing kunnen laten, en dat waren we eigenlijk ook al een beetje van plan, en nu zeker gezien we het antwoord al hebben gekregen van de wethouder; die deelvraag is met 1 zin te antwoorden
)

Erg druk dus haha. Maar wel erg leuk. Tussendoor ook nog war voorbereiden voor toetsweek. Dus even hard aan de slag.