Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NoorW schreef:Goed nieuws: mijn school blijft dit jaar open voor eindexamenleerlingen!! We lopen straks dus met 170 mensen in een schoolgebouw voor ong 1200 mensen. En er worden speciaal voor ons docenten aangehouden. Alle andere leerlingen moeten voor 20 oktober kiezen naar welke school ze gaan en op 23 november zijn ze allemaal weg. Dat is wel even slikken. De sluiting van mijn school komt nu heel dichtbij... Na maandenlang spanning, stress en debatten op gemeente en zelf landelijke schaal en Sander Dekker is het dan nu echt zover
).
EskeGirl schreef:Ik heb 2 studies gezien die me interessant lijken: sociologie en sociale geografie+planologie. Kan alleen net die dag niet naar de open dag van Erasmus
NoorW schreef:Goed nieuws: mijn school blijft dit jaar open voor eindexamenleerlingen!! We lopen straks dus met 170 mensen in een schoolgebouw voor ong 1200 mensen. En er worden speciaal voor ons docenten aangehouden. Alle andere leerlingen moeten voor 20 oktober kiezen naar welke school ze gaan en op 23 november zijn ze allemaal weg. Dat is wel even slikken. De sluiting van mijn school komt nu heel dichtbij... Na maandenlang spanning, stress en debatten op gemeente en zelf landelijke schaal en Sander Dekker is het dan nu echt zover
Isa schreef:Nu al ingeschreven voor een studie? Jeetje

Marrie_L schreef:Fijn dat je je jaar nog af kan maken!
De universiteit van Nijmegen heeft proefstudeerdagen en daar wilde ik me voor opgeven. De studie waarvoor ik me op wilde geven staat er wel tussen, maar op het aanmeldingsformulier staat het niet?!?
EskeGirl schreef:Is dat in Den Haag? Dan komt een deel bij mij namelijk! In Delft.(De datum komt overeen).
Onze teamleider/geschiedenislerares vertelde dat er nieuwe leerlingen op onze (overbevolkte) school komen omdat die op 23 november sluit.
in principe mogen alle leerlingen straks 3 voorkeurskeuzes opgeven naar welke school ze willen gaan. Maar heel veel te kiezen valt er niet als je 500 leerlingen in zo'n korte tijd moet overplaatsen.
school is ook helemaal verbouwd en was klaar toen ik in de 1e zat 
Wel nemen ze steeds meer nieuwe leerlingen aan, maar wij zijn ook wel een van de populairdere scholen Amira_ schreef:Ik maak me zo zorgen om mn M&O se. Die man gaat hem extra moeilijk maken zodat het ce meevalt. Ik ben al totaal niet goed in M&O dus dit motiveert niet bepaald
lisaislisa schreef:Amira_ schreef:Ik maak me zo zorgen om mn M&O se. Die man gaat hem extra moeilijk maken zodat het ce meevalt. Ik ben al totaal niet goed in M&O dus dit motiveert niet bepaald
Waar gaat het over?