Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kijk er wel echt al een heel jaar naar uit, dus komt helemaal goed. Enne, mijn boeken had ik gelukkig allemaal nog
Toch nog een voordeel aan het overdoen van een jaar. 
nog 3 weken, mn broertje mag volgende week alweer beginnen.
kevinsky schreef:Ik zat idd ook nog te twijfelen over Hippische bedrijfskunde.
Maar heb het toch niet gedaan, omdat ik iets zonder dieren wou gaan leren.
Heb nu al dierverzorging mbo.. Maar wil liever niet verder in de branche door de werkgelegenheid.
Mochten HRM totaal verkeerd gaat weet ik mijn opleiding voor volgend jaar wel

) Maar meer omdat ik erg zin heb in de nieuwe uitdaging!
Had verleggingspeiljaar voor mijn vader aangevraagd en dat is goed gekeurd! zo'n opluchting, nu hoef ik zoals ik het nu zie niet bij te lenen en misschien zelfs mijn college krediet verlagen Eloya schreef:Ik heb tóch een aanvullende beurs gekregenHad verleggingspeiljaar voor mijn vader aangevraagd en dat is goed gekeurd! zo'n opluchting, nu hoef ik zoals ik het nu zie niet bij te lenen en misschien zelfs mijn college krediet verlagen

kevinsky schreef:whaha Marjon.
Ik ken het ik heb ook wel zin om weer te beginnen.
Maar krijg er ook wel de kriebels van![]()
Nieuwe school, nieuwe mensen, nieuwe stad..
En ik wil altijd graag een hele goede eerste indruk maken, waardoor ik daar me druk over ga maken.
Eloya schreef:Ik heb tóch een aanvullende beurs gekregenHad verleggingspeiljaar voor mijn vader aangevraagd en dat is goed gekeurd! zo'n opluchting, nu hoef ik zoals ik het nu zie niet bij te lenen en misschien zelfs mijn college krediet verlagen
kamer is al een heel eind op weg, nog geen huisgenoten gezien maar hoop ik wel snel. bij mijn intro gaan we zwemmen, dat vind ik dan weer minder fijn
kevinsky schreef:Welkom Kim
Amber, ik ken me voorstellen dat je er dan wel naar uit kijkt! Mag ik vragen waarom je een heel jaar thuis hebt gezeten?
ik heb het ook een zomer gedaan op een manege. Was ook erg leuk idd. Maar niet voor de rest van mijn leven.