Dan kan je het inderdaad wat uitgebreider maken linoleum!
Fijn dat iedereen bij jou wil mee werken. Geloof meteen dat dat leuke gesprekken zijn.
Wat ik heb gedaan met mijn interviews is langzaam afspelen en dan mee typen. En mediaplayer op de voorgrond zetten, zodat je sneller op de pauzeknop kan drukken als je het even niet meer bij kan houden.Spannend lauwie! Fijn dat je vakantie hebt, dat scheelt een hoop qua tijd.

Wat vervelend van je enquêtes amandananana.. Heb je al meer gehoord?
Hoe is het met je energie en concentratie nu? Vervelend dat je zo'n last had van de narcose..
Irritant Barbabientje, als anderen waar jij afhankelijk van bent niet opschieten..
Fantabulouss, ik moet ook nog een portfolio inleveren. Nog geen stress, want dan moet 2 weken nadat het onderzoeksverslag is ingeleverd. Ga ik dan wel naar kijken dus.
Kunnen jullie allemaal een conceptversie inleveren? Bij ons kan dat niet. Je kan het best opsturen naar de docent, maar dan moet je specifieke vragen hebben. Dan wordt ook echt alleen daar naar gekeken.
Ik heb al mij interviews gehad.
Had de hoop opgegeven bij 3, maar toen ik iemand aan het interviewen was, zei zij dat ze nog wel iemand wist. Die had ze even gebeld en die wilde ook meewerken! Dat was iemand in de functie die ik eigenlijk zocht, maar nergens kon vinden. Super fijn dus!
Ik heb alle resultaten uitgewerkt. Nu de conclusie/discussie/aanbevelingen ed nog. Die punten heb ik voor het grootste gedeelte wel al verzameld, alleen nog uitwerken. Schiet lekker op dus! Mag ook wel, dinsdag over 2 weken moet het ingeleverd worden!
Maar nu ben ik bijna klaar en ik heb haar pas een paar keer nodig gehad
Dankjewel! Wordt het toch een stuk makkelijker van dan hele tijd afspelen en weer op pauze zetten. Nu kan ik het netjes uittypen en hele tijd door laten spelen.
Zit ook elke keer pauze, play, pauze, play
Hoef het nog net niet te spellen..