Kimara_00 schreef:Ik begin pas over 2 weken, krijg al m'n boeken van school dit jaar en hoef niet te bestellen (dus nog niet gekregen) en heb nog geen rooster binnen
Ik begin ook pas over 2 weken

kyraties schreef:Hebben jullie je boeken al gekaft?
Mijn rooster is: 1/7, 1/7, 2/7, 1/7, 2/6
Dat is nog redelijk, ik heb naast de normale vakken, ook nog 10u kunstvakken in de week

Pacific schreef:Leuk topic Desirée!
Woehoee, mijn profielplaatje voor 'paardeninfo' is gefixt
NICEE

Deetjeeuh schreef:
Ik heb wat gepost

Sylvia_S schreef:Dit topic gaat echt hard![]()
Ik heb een paar converse schoudertassen gehad, nu nog steeds een. Alleen gaan ze telkens stuk, vakjes laten los bij de naad enz. Als het nog erger wordt, wil ik iets anders halen. (Ik ben wel altijd erg voorzichtig met mijn spullen)
Ook ben ik al iets van 3x door een conciërge aangesproken dat m'n tas groter is dan ik. En alsnog passen soms niet al m'n boeken erin.
Hebben jullie je boeken pakket al, ik moet 1 september beginnen en onze hele klas heeft ze nog steeds niet.
Oke, dit vind ik best wel grof van die conciërge... Dat andere kinderen dat zeggen is een ander verhaal, maar een conciërge...
Deetjeeuh schreef:Dat is veel makkelijker.
Wij doen alles met papier hahaa.
Mijn opa komt mee dus we gaan maar heel kort.
Haha, valt wel mee

Ah jammer, andere keer dan maar

MyHu schreef:NikkiEnJij schreef:Thanks! Het zijn gelukkig elastische kaften, maar sommige kaften van boeken zijn te dun, dus dan blijven die elastische kaften niet zitten. Dan snij ik karton op de juiste maat, die leg ik op de kaft van het boek, en dan doe ik de elastische kaft eromNog één kaft en dan ben ik klaar
Dees, kom je gelijk even langs
Deeee oplossing gwn![]()
Waarom niet

Pacific schreef:NIKKI JIJ BENT MIJN HELD. Al die tijd geklooi met papier omdat mijn elastische niet bleven zitten... Eindelijk voorbij![]()
Dankjewel. Vraag, hoe doe je het met a5 formaat boekjes? Of heb je die niet?

Hoe bedoel je? Dat ze te klein zijn?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
IK HEB EEN NIEUWE FIETS

Een batavus 28 inch met versnellingen en verlichting voor 90,-

Nu kan ik zonder me te schamen op de fiets