Ik had na de vragen over de eerste tekst al zoiets van ik kan niet meer ik wil niet meeeeeer

Ik had 7 van de 17 meerkeuzevragen fout, ga zo eens kijken wat ik van de open vragen gemaakt heb maar ik weet niet meer precies wat ik heb ingevuld..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Free2 schreef:Bah bah bah wat geestdodend zo'n examen Nederlands..
Ik had na de vragen over de eerste tekst al zoiets van ik kan niet meer ik wil niet meeeeeer
Ik had 7 van de 17 meerkeuzevragen fout, ga zo eens kijken wat ik van de open vragen gemaakt heb maar ik weet niet meer precies wat ik heb ingevuld..
vond het wel geruststellend om te weten dat ik voor de gesloten vragen 23 punten heb. En mijn mentor gaat zeker dr best doen om bij het open gedeelte punten te sprokkelen voor mij.
Destination schreef:badeendje schreef:De dat/als-constructie en 'de idee' (wat volgens internet niet per se fout is, maar wel ontzettend vreemd staat) en natuurlijk de lengte icm de moeilijkheidsgraad, denk ik.
Hebben jullie nooit de idee behandeld bij Nederlands?
. dejoni schreef:Ik heb wat anders bij vraag 10, heeft een van jullie dit misschien ook?
Het correctiemodel geeft aan dat het leidt tot groepsvorming en vijandigheid tegen buitenstaanders. Ik heb gezegd dat de schaduwzijdes conformisme en groepsvorming zijn en dat het leidt tot een aantasting van de vrijheid en gelijkheid.
Citaat tekst:
"Opgelegd conformisme tast de vrijheid aan. Vijanddenken tast de gelijkheid aan."
In mijn ogen is mijn antwoord namelijk ook mogelijk